  • 1. Data: 2008-11-02 20:45:37
    Temat: Recydywista szuka rady....
    Od: LOS <v...@g...com>

    Witam,
    Jestem rowerowym recydywista - tzn.
    W maju jadąc na rowerze zostałem poddany badaniu alkomatowemu. W
    wydychanym powietrzu alkomat wykazał 0,43 mg/dm3 alkoholu.
    Rozprawa do dnia dzisiejszego nie odbyła się .
    Dwa dni temu zostałem ponownie złapany i ponownie alkomat wykazał za
    jestem pijany.
    Czy ktoś może mi odpowiedzieć co mi grozi?

  • 2. Data: 2008-11-02 21:20:47
    Temat: Re: Recydywista szuka rady....
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 12:45:37 -0800 (PST), LOS napisał(a):

    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć co mi grozi?

    Dwa lata + grzywna.
    Zawiasów raczej nie dostaniesz.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2008-11-02 21:24:31
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    LOS wrote:
> [...]
    > jestem pijany.
    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć co mi grozi?

    Śmierć na drodze?

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 4. Data: 2008-11-02 22:45:02
    Od: WW3 <w...@2...net>

    scream pisze:

    > Dwa lata + grzywna.
    > Zawiasów raczej nie dostaniesz.

    Dlaczego nie ? Nie byl karany.

    Raczej dostanie jak nikogo nie zabil.

  • 5. Data: 2008-11-02 22:53:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail v...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Śmierć na drodze?

    przy 0,43mg? To chyba tylko jak go potraci kierowca wyprzedzajacy na
    gazete...

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ

  • 6. Data: 2008-11-02 23:27:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 Nov 2008 23:45:02 +0100, WW3 napisał(a):

    > Dlaczego nie ? Nie byl karany.

    Bo takich trzeba przykładnie karać :)

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2008-11-02 23:28:51
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "LOS" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Prawdopodobnie dostaniesz 2 wyroki w zawiasach, do tego jakas grzywna, oraz
    zakaz prowadznia pojazdow mechanicznych, plus odebranie prawa jazdy. Za
    drugim razem, gdy cie zlapali nie miales jeszcze zadnego wyroku wiec
    jakiekolwiek odwieszenie zawiasow jest niemozliwe ( bo ich nie ma ).
    Ale na twoim miejscy uwazalbym juz po dostaniu pierwszych zawiasow, bo
    kolejne zatrzymanie pod wplywem majac wyrok na koncie moze skonczyc sie
    odwieszeniem ( choc to tez jest malo prawdopodobne ).
    Znam kolesia, ktorym ma 7 wyrokow w zawiasach za rower i dalej go nie chca
    wsadzic :).

  • 8. Data: 2008-11-02 23:42:12
    Od: LOS <v...@g...com>

    On 3 Lis, 00:28, "kaktus" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > odwieszeniem ( choc to tez jest malo prawdopodobne ).
    > Znam kolesia, ktorym ma 7 wyrokow w zawiasach za rower i dalej go nie chca

    ok ale oni mnie 3 sukami o 4 nad ranem po Wroclawiu gonili

  • 9. Data: 2008-11-02 23:43:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kaktus pisze:

    > Znam kolesia, ktorym ma 7 wyrokow w zawiasach za rower i dalej go nie
    > chca wsadzic :).

    Opowiadasz.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 10. Data: 2008-11-02 23:55:54
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Opowiadasz.

    A na wlasnie tak jest. Jest on moim "sasiadem ", zwyklym zulem, ktorego
    zlapali 7 razy w przeciagu kilku lat. Z tym ze pierwsze wyroki moglby juz
    sie zatrzec, kiedy dostawal powiedzmy 5,6,7. Tak czy inaczej nie wsadzili
    go.
    Ale znam tez, inna przyklad gdzie jednego kolesia wsadzili do aresztu ( w
    sumie na 4 miesiace ), za to ze ukradl spod baru rower ( tylko ze rower byl
    zapiety, wiec moze to byla kradziesz wlamaniem ), i w ostattecznosci
    dostalem 6 miesiecy bezwzglenej kary b/w :). Za glupi rower zwiniety po
    pijaku....