  • 11. Data: 2002-07-08 19:11:49
    Temat: Re: TPSA odszkodowanie za udostępnienie zastrzeżonych danych
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > I ostatnie
    > Jakiej wysokosci odszkodowania oczekujesz ?
    > I dlaczego twierdzisz, ze twoje miejsce zamieszkania moze byc uznane za
    > tajne.
    > Mozliwe jest przeciez uzyskanie informacji o miejsce zamieszkania z
    > kartoteki meldunkowej.
    >
    > Czy zlozyles oddzielnie zastrzezenie dla celow informacji telefonicznej
    > i dla celow wydawniczych ?
    >
    > Jezeli potrafisz odpowiedziec na te pytania i jestes zainteresowany
    > ekspertyza sadowa w tej sprawie to napisz na privat.

    Sprawa jest prosta, nie wymagająca głębszych analiz. Ten gość z grupy
    sformuował właściwe pytania. Odpowiedz na nie i najpierw skieruj pismo do TP SA
    z nadzieją na polubowne załatwienie sprawy. Jeśli nie żądasz zbyt wygórowanej
    sumy (moim zdanie niewygórowana jest kwota 3 średnich płac ogłaszanych przez
    GUS) to obędzie się bez sądu, bez prawnika. Pamiętaj, aby jako ostanie zdanie w
    piśmie do TP SA napisać:
    "W przypadku braku Państwa odpowiedzi w ciągu 45 dni, uznam, że nie wnoszą
    Państwo sprzeciwu do moich roszczeń i skieruję sprawę na drogę sądową, bez
    uprzedzenia"

    Pozdr
    krw1618

    PS. Coś w tym jest, bo bank Millenium nie odpowiadał na 3 moje listy, ale
    czytając takie zdanie odpowiedział natychmiast.

  • 12. Data: 2002-07-24 16:03:35
    Od: "666" <p...@p...com>

    Jestem w podobnej sytuacji.
    Pozostaje kwestia dowodów.
    W BOK-u zwykle składasz pisemny wniosek o zastrzeżenie, ale nie dostajesz kserokopii
    (chyba, że żądałeś).
    Ja poszedłem z awanturą podobną do swojego BOK-u, pani zniknęła niby szukając mojej
    kartoteki na jakieś 40 minut (słownie: czterdzieści), po czym wróciła i okazało się,
    że w plastikowej kopercie nie ma żadnego wniosku o zastrzeżenie.
    W żywe oczy "pan nie zastrzegał".
    Słyszałeś o adwokacie, co zjadł "zwrotkę" na rozprawie na oczach sędzi???
    JaC