  • 1. Data: 2002-07-04 15:46:49
    Temat: nie wywiazanie sie z umowy
    Od: "Rogasiczek" <n...@s...org>

    Chcialbym wiedziec jakie obowiazki naklada prawo na strone, ktora nie
    wywiazuje sie z umowy w ustalonym terminie. W tym przypadku sprawa jest dosc
    powzna, poniwaz chodzi o samochod... Otoz, na dwa tygodnie przed wyznaczona
    data odbioru, zatelefonowal do mnie dealer i stwierdzil, ze "ma dla mnie
    pewne propozycje" dotyczace umowy i ze najprawdopodobniej sa w stanie
    sprzedac mi "inny samochod". Sama umowa nie mowi nic o takim przypadku. Na
    jakie prawa moge sie powolywac przy negocjacjach z dealerem? ...

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-07-04 19:08:03
    Temat: Re: nie wywiazanie sie z umowy
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Rogasiczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedac mi "inny samochod". Sama umowa nie mowi nic o takim przypadku. Na
    > jakie prawa moge sie powolywac przy negocjacjach z dealerem? ...

    Twoje uprawnienia w takim przypadku winna zawierać sama umowa.

  • 3. Data: 2002-07-06 12:57:42
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    ... masz prawo do odstapienia od umowy,
    prawo do otrzymania innej - nie mniejszej wartościowo rzeczy,
    itd.
    Masz też prawo do naprawienia wyrządzonej szkody (o ile takowa była)
    oraz ewentualnych korzyści, ktore mogłbys osiągnąć - gdyby ci szkody
    nie wyrządzono.
    Masz prawo do ... to temat "rzeka" ... wszystko zależy od okoliczności
    no i treści umowy. (tak pisemnej jak i ustnej)