    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA odszkodowanie za udostępnienie zastrzeżonych danych
    Date: 8 Jul 2002 21:11:49 +0200

    > Piotr wrote:

    > "
    >
    > Ktos odpowiada, ze wygrana w sadzie jest pewna.
    > A skad wlasciwie ta pewnosc ma sie wziac.
    > Sedzia wyda postanowienie o ustanowieniu bieglego i oprze swoje
    > orzeczenie na opini bieglego z informatyki.
    > A problemow jest tutaj co najmniej kilkanascie:
    >
    > Piszesz, ze dane teleadresowe zastrzegles.
    > "
    > Numer telefonu był oczywiście zastrzeżony. W tej chwili przestał być.
    > Co więcej czarno na białym podany jest adres zamieszkania - jeden
    > z domów przy dosyć krótkiej ulicy.
> [...]
    Sprawa jest prosta, nie wymagająca głębszych analiz. Ten gość z grupy
    sformuował właściwe pytania. Odpowiedz na nie i najpierw skieruj pismo do TP SA
    z nadzieją na polubowne załatwienie sprawy. Jeśli nie żądasz zbyt wygórowanej
    sumy (moim zdanie niewygórowana jest kwota 3 średnich płac ogłaszanych przez
    GUS) to obędzie się bez sądu, bez prawnika. Pamiętaj, aby jako ostanie zdanie w
    piśmie do TP SA napisać:
    "W przypadku braku Państwa odpowiedzi w ciągu 45 dni, uznam, że nie wnoszą
    Państwo sprzeciwu do moich roszczeń i skieruję sprawę na drogę sądową, bez
    uprzedzenia"

    Pozdr
    krw1618

    PS. Coś w tym jest, bo bank Millenium nie odpowiadał na 3 moje listy, ale
    czytając takie zdanie odpowiedział natychmiast.