  • 1. Data: 2002-07-04 12:56:16
    Temat: Dofinansowanie do urlopu
    Od: "Gustafo" <g...@w...pl>

    witam

    Słyszałem, że coś takiego istnieje, tylko nie wiem, na jakich zasadach.
    Ponoć zależy od liczby pracowników w fimie stażu pracy i okresu urlopu

    Z góry dzięki i pozdrowionka

  • 2. Data: 2002-07-04 13:57:09
    Temat: Re: Dofinansowanie do urlopu
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > Słyszałem, że coś takiego istnieje, tylko nie wiem, na jakich zasadach.
    > Ponoć zależy od liczby pracowników w fimie stażu pracy i okresu urlopu

    tzw. 'wczasy pod grusza' - przyznawane jesli bierzesz 10 dni urlopu na raz.
    zasady chyba ustala pracodawca - nie jestem pewien.

    pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2002-07-04 14:50:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 4 Jul 2002 14:56:16 +0200, "Gustafo"
    <g...@w...pl> zakodował:

    >Słyszałem, że coś takiego istnieje, tylko nie wiem, na jakich zasadach.
    >Ponoć zależy od liczby pracowników w fimie stażu pracy i okresu urlopu

    Pewnie chodzi o świadczenie urlopowe. Pracodawca ma obowiązek je
    wypłacić, jeżeli nie ma ZFŚS (jeżeli firma zatrudnia ponad 20 osób, to
    musi założyć fundusz, poniżej, jeżeli chce). Wypłacany jest gdy
    pracownikowi jest udzielany urlop w wysokości min. 14 kolejnych dni
    kalendarzowych w wysokości podstawowego odpisu na ZFŚS (AFAIR nieco
    ponad 500 PLN netto).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-07-04 15:54:00
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > Wypłacany jest gdy
    > pracownikowi jest udzielany urlop w wysokości min. 14 kolejnych dni
    > kalendarzowych w wysokości podstawowego odpisu na ZFŚS (AFAIR nieco
    > ponad 500 PLN netto).

    moge poprosic o podstawe prawna?

    pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2002-07-04 16:46:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 4 Jul 2002 17:54:00 +0200, "[sis]"
    <s...@b...usun.pl> zakodował:

    >moge poprosic o podstawe prawna?

    Ustawa o ZFŚS Art. 3 ust. 4 i następne

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-07-05 06:10:44
    Od: "Gustafo" <g...@w...pl>

    > moge poprosic o podstawe prawna?

    dofinansowanie wczasow (tez pod grusza) z ZFŚS podstawa prawna ustawa z 4
    marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych - j.t. Dz.U. z 1996
    r. Nr 70, poz. 335; ost.zm. Dz.U. z 1998 r. Nr 113, poz. 717