  • 11. Data: 2009-04-07 19:52:40
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: spp <s...@o...pl>

    czonek pisze:

    > Nieprawda, alkoholizm jest choroba nieuleczalną i śmiertelną

    Co nie oznacza że nie można jej leczyć. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-04-07 20:14:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > rowerzysty
    >
    > ... w którym sędziowie są kierowcami, ale nie są rowerzystami, a taki kierowca
    > na ogół nienawidzi rowerzystów bo przeszkadzają mu na drodze.

    Jak czytam takie brednie to zaczynam nienawidzić takich rowerzystów...
    Nie wiem jak to pogodzić z paroma tysiącami kilometrów które robie
    rocznie na rowerze, ale coś wymyślę ;)

  • 13. Data: 2009-04-07 21:40:45
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    > Zgadza się.
    > Samochód sam się z siebie nie przewróci na drogę gdy właściciel jest pod
    > wpływem.

    Ja idę dalej - Pijany pieszy jest tak samo niebezpieczny jak pijany
    rowerzysta! To powiedz cwaniaku o co tu idzie????
    Jak wypiję piwko i jadę sobie chodnikiem to ok. Jak wypiję osiem to nie
    wsiądę na rower bo sie nie da! A do samochodu się da.
    Kretynizm i moim zdaniem walenie finansowe w dupę. Trzeba znaleść niszę.
    Zobacz ile pieniędzy jest w naszych pijanych rowerzystach. A to że większość
    śpi w rowie albo zgubi rower to inna sprawa. Jaki jest odsetek wypadków
    spowodowanych przez pijanych rowerzystów w porównaniu z pijanymi pieszymi,
    wiesz? Przepraszam, że akurat Tobie odpisuję bo jest Was więcej ale może
    zajmijta się święceniem jajek albo pomaganiem umierającym dzieciom a nie
    mnożeniem problemów na których można zarobić.

  • 14. Data: 2009-04-07 21:50:53
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    > Co nie oznacza że nie można jej leczyć. :)

    Tylko po co?

  • 15. Data: 2009-04-08 03:56:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maciej pisze:

    > Tylko po co?

    Żeby żyć?

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-04-08 08:44:54
    Od: o...@t...pl

    > Jak wypiję piwko i jadę sobie chodnikiem to ok. Jak wypiję osiem to nie
    > wsiądę na rower bo sie nie da! A do samochodu się da.

    Nie mam nic przeciwko penalizacji jazdy po pijaku rowerem po drogach
    publicznych, sprzeciw moj budza za to sprawy:

    1. penalizacja za jazde po spozyciu rowerem po chodnikach, sciezkach i
    drogach niepublicznych
    2. odebranie PRAWA JAZDY KAT. B za jazde ROWEREM
    3. wysokosc kary za jazde po spozyciu

    W zeszlym roku kolega z pracy dostal 1 rok wiezienia w zawiasach oraz
    zostalo mu odebrane prawo jazdy chyba na 2 lata - wszystko za jazde
    rowerem po 2 piwach (facet rosly, ponad 190cm, blisko 100kg wagi,
    efekt spozycia 2 piw niezauwazalny) o godz. 2 nad ranem po chodniku.

    Czy kara byla adekwatna do szkodliwosci spolecznej czynu?
    --
    Olleo

  • 17. Data: 2009-04-08 08:45:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 8, 5:56 am, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Żeby żyć?
    >
    > --
    > spp

    Ale co to za zycie? :P

  • 18. Data: 2009-04-08 08:51:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 19:59:54 +0200, robertcb napisał(a):

    > Chodzi o to że jednakowa kara dla pijanego kierowcy samochodu jak i
    > rowerzysty jest idiotyzmem.

    Bardzo możliwe, że tak by było, i bardzo możliwe, że TK by tak orzekł.
    Gdyby sąd, który wystąpił z pytaniem prawnym dał mu na to szansę.
    Niestety, wniosek był beznadziejny, a TK jest związany jego treścią.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2009-04-08 08:53:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Bardzo możliwe, że tak by było, i bardzo możliwe, że TK by tak orzekł.
    > Gdyby sąd, który wystąpił z pytaniem prawnym dał mu na to szansę.
    > Niestety, wniosek był beznadziejny, a TK jest związany jego treścią.

    Przecież kara za rower i samochód jest różna, więc sąd nie mógłby
    wystąpić z takim pytaniem.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-04-08 09:09:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 23:40:45 +0200, Maciej napisał(a):

    > Ja idę dalej - Pijany pieszy jest tak samo niebezpieczny jak pijany
    > rowerzysta! To powiedz cwaniaku o co tu idzie????

    Klamstwo rozpowszechniane przez fanboyow cyklistow.
    Pieszy NIE jest takim samym zagrozeniem jak rowerzysta, gdzyz z zalozenia
    NIE jest uczestnikiem ruchu - porusza sie po chodniku, a nie po drodze na
    ktorej panuje ruch samochodowy.
    A sytuacje *szczegolne*, jak np nagle wtargniecie na ulice i spowodowanie
    wypadku, sa tez szczegolnie rozpatrywane przez sady, natomiast nie sa regula
    bo pieszy to nie uczestnik ruchu. A rowerzysta tak, przeciez ciagle sie
    kloca milosnicy bicykli ze maja takie same prawa na ulicy, tak? To jak maja
    takie same prawa to i kary tez.

    --
    Mark