  • 21. Data: 2009-04-08 09:19:54
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Mark wrote:
    > Pieszy NIE jest takim samym zagrozeniem jak rowerzysta, gdzyz z zalozenia
    > NIE jest uczestnikiem ruchu - porusza sie po chodniku, a nie po drodze na
    > ktorej panuje ruch samochodowy.

    Rozumiem, ze pieszy nie jest takim samy zagrozeniem jak rowerzysta. Ale
    z kolei rowerzysta nie jest takim samym zagrozeniem jak kierowca
    samochodu osobowego lub nawet ciezarowego, nie?

    A czy pieszy jest, czy nie jest uczestnikiem ruchu... Znalazlem
    informacje na stronie policji, ze pieszy to niechroniony uczestnik ruchu
    drogowego, patrz
    http://www.slubice.lubuska.policja.gov.pl/serwis_inf
    ormacyjny/aktualnosci/niechroniony_uczestnik_ruchu_d
    rogowego
    Jak mam pogodzic Twoje twierdzenie z informacja na stronie policji?

    Ludek

  • 22. Data: 2009-04-08 09:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze pieszy nie jest takim samy zagrozeniem jak rowerzysta. Ale z
    > kolei rowerzysta nie jest takim samym zagrozeniem jak kierowca samochodu
    > osobowego lub nawet ciezarowego, nie?

    Zależy dla kogo.
    Dla siebie jest może nawet większym.

  • 23. Data: 2009-04-08 10:02:01
    Od: "Szop" <...@k...p>

    W zeszlym roku kolega z pracy dostal 1 rok wiezienia w zawiasach oraz
    zostalo mu odebrane prawo jazdy chyba na 2 lata - wszystko za jazde
    rowerem po 2 piwach (facet rosly, ponad 190cm, blisko 100kg wagi,
    efekt spozycia 2 piw niezauwazalny) o godz. 2 nad ranem po chodniku.

    Czy kara byla adekwatna do szkodliwosci spolecznej czynu?

    Nie. Powinien pójść do PIEKŁA NA ZAWSZE.

  • 24. Data: 2009-04-08 10:12:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przecież kara za rower i samochód jest różna, więc sąd nie mógłby wystąpić z
    > takim pytaniem.

    twierdzisz ze za jazde na gazie rowerem nie mozna stracic prawka?
    czy masz cos innego na mysli?

  • 25. Data: 2009-04-08 10:13:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 10:53:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Przecież kara za rower i samochód jest różna, więc sąd nie mógłby
    > wystąpić z takim pytaniem.

    Dlatego napisałem powyżej "gdyby tak było".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2009-04-08 10:14:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:grhoof$alk$1@news.onet.pl...

    > twierdzisz ze za jazde na gazie rowerem nie mozna stracic prawka?
    > czy masz cos innego na mysli?

    Twierdzę, że kara za jazdę po pijaku na rowerze jest inna niż przy
    jeździe samochodem. Zerknij do kk.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2009-04-08 10:24:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Rzondamy prawa do jazdy na promilach!!!!1111jedenjedenjeden :)

    Nie trolluj tylko pomyśl chwilkę... Na prawdę nie widzisz różnicy
    pomiędzy kimś nawalonym jak stodoła pędzącym ciężkim samochodem przez
    miasto, a lekko podchmielonym dziadkiem wolno telepiącym się na rowerze
    jakąś wiejską dróżką? (dla ustalenia uwagi: za dnia)

  • 28. Data: 2009-04-08 10:24:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > A głupotę rządzących?

    Można, ale to podpada pod nawoływanie do morderstw i obalenia ustroju ;->

  • 29. Data: 2009-04-08 10:27:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > Zależy dla kogo.
    > Dla siebie jest może nawet większym.

    Ale to już jego prywatny problem.

    Chcesz wrócić do kar więzienia dla niekompetentnych samobójców? ;->

  • 30. Data: 2009-04-08 10:29:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:12:58 +0200, szerszen napisał(a):

    > twierdzisz ze za jazde na gazie rowerem nie mozna stracic prawka? czy
    > masz cos innego na mysli?

    Ale to nie jest kara sensu stricto ;-)