  • 1. Data: 2009-04-07 17:37:15
    Temat: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: r...@p...onet.pl

    91,Karanie_rowerzystow_tak_
    jak_kierowcow_jest_zgodne.html

    Posłowie,senatorzy,sędziowie, cały rząd - tworzą prawo o ruchu drogowym
    dostosowane dla pojazdów samochodowych, a dyskryminujące rowerzystów w ruchu
    drogowym - powód? Wszyscy wyżej wymienieni są kierowcami, ale nie są
    rowerzystami, choć zdarza się im być pieszymi.
    A taki kierowca nierowerzysta na ogół nienawidzi rowerzystów bo przeszkadzają
    mu w szybkiej jeździe.
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Jak dla mnie to sprawa powinna znaleźć finał w Strassburgu.

  • 2. Data: 2009-04-07 17:51:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > Jak dla mnie to sprawa powinna znaleźć finał w Strassburgu.

    Rzondamy prawa do jazdy na promilach!!!!1111jedenjedenjeden :)

  • 3. Data: 2009-04-07 17:59:54
    Od: r...@p...onet.pl

    > Rzondamy prawa do jazdy na promilach!!!!1111jedenjedenjeden :)

    Chodzi o to że jednakowa kara dla pijanego kierowcy samochodu jak i rowerzysty
    jest idiotyzmem.

  • 4. Data: 2009-04-07 18:14:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to że jednakowa kara dla pijanego kierowcy samochodu jak i
    > rowerzysty
    > jest idiotyzmem.

    Zgadza się.
    Samochód sam się z siebie nie przewróci na drogę gdy właściciel jest pod
    wpływem.

  • 5. Data: 2009-04-07 18:24:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > Chodzi o to że jednakowa kara dla pijanego kierowcy samochodu jak i rowerzysty
    > jest idiotyzmem.

    Przypomnę tylko że po drodze jest jeszcze sąd który, oceni okoliczności,
    stopień zagrożenia i na tej podstawie wyda wyrok.

  • 6. Data: 2009-04-07 18:37:13
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Chodzi o to że jednakowa kara dla pijanego kierowcy samochodu jak i rowerzysty
    > jest idiotyzmem.

    To wszystko w porządku, bo przewidziane kodeksem kary nie są jednakowe.

  • 7. Data: 2009-04-07 19:13:15
    Od: r...@p...onet.pl

    > Przypomnę tylko że po drodze jest jeszcze sąd który, oceni okoliczności,
    > stopień zagrożenia i na tej podstawie wyda wyrok.

    ... w którym sędziowie są kierowcami, ale nie są rowerzystami, a taki kierowca
    na ogół nienawidzi rowerzystów bo przeszkadzają mu na drodze.

    Surowy wyrok dla rowerzysty jak w banku.

  • 8. Data: 2009-04-07 19:27:46
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > Surowy wyrok dla rowerzysty jak w banku.

    Alkoholizm można leczyć, biedaku ;)

    Leszek

  • 9. Data: 2009-04-07 19:31:35
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Alkoholizm można leczyć, biedaku ;)

    A głupotę rządzących?

  • 10. Data: 2009-04-07 19:45:57
    Od: czonek <c...@o...poczta.pl>

    > Alkoholizm można leczyć, biedaku ;)
    >
    > Leszek
    Nieprawda, alkoholizm jest choroba nieuleczalną i śmiertelną