  • 11. Data: 2004-04-30 09:09:45
    Temat: Re: Szczyt w W-wie (może już było)
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    news:c6runb$jli$5@news.onet.pl...
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, no pewnie. Pozwij jeszcze sąsiada, że ogrodził ogródek i przez to nie
    > możesz w nim przebywać. To też narusza Konstytucję. :-) A ja chcę
    > zamieszkać w Pałacu Prezydenckim? Do kogo mam napisać skargę, że
    > Bo\\borowiki mnie nie wpuszczają?

    Przypadki o ktorych mowisz dotycza konstytucyjnej ochrony
    wlasnosci.
    Ale mzona tu podac inne przyklady: np. droga publiczna
    i majster od drogowcow zabrania ludziom sie paletac
    po ternie budowy. Majster wydaje wtedy decyzje
    sprzeczna z art. 52 i jego decyzje trzeba uszanowac.

    Dlatego mowie: ten zapis z art 52 trzeba by poprawic
    tak aby "owca byla syta i wilk caly".
    Aby byla i wolnosc poruszania sie. I zeby ta wolnosc
    byla ograniczana w koniecznych przypadkach.
    To oczywiscie inny temat i na dluzsza dyskusje.

    > A poważnie, to wolności konstytucyjne mogą być ograniczane ustawami.Skoro
    > ustawa przewiduje, że z jakiś tam powodów można zamknąć jakiś teren, to
    > wszystko jest w porządku.

    A jaka ustawa pozwolila zamknac czesc miasta
    stolecznego z powodu szczytowania?

    > Przepraszam, ale paradoksem jest to, co Ty piszesz. Konstytucja zawiera
    > zbiór norm ogólnych. Nie próbuj jej stosować bez znajomości ustaw.

    A moze po prostu nie nalezy pisac ustaw bez znajomosci ustawy
    zasadniczej?

    Konstytucja nasza jest dosyc marnym dzielem. I nic na
    to nie poradze ze sa tam i sprzecznosci i
    szereg zapisow pod publiczke, po to by byly
    a nie po to by je stosowac.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl