  • 1. Data: 2004-04-25 17:08:39
    Temat: kserokopia oryginału
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kserokopia dokumentu - oryginału bez potwierdzenia
    zgodności z oryginałem jest pismem w stosunku do
    którego można się odnieść w ten sposób , że nie jest
    to dokument i w związku z tym mam prawo odmowy
    udzielenia odpowiedzi ? i prosze o przesłanie dokumentu
    z potwierdzoną zgodnościa z oryginałem .

    Bogdan

  • 2. Data: 2004-04-25 21:57:27
    Temat: Re: kserokopia oryginału
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Bogdan wrote:

> [...]
    > to dokument i w związku z tym mam prawo odmowy
    > udzielenia odpowiedzi ? i prosze o przesłanie dokumentu
    > z potwierdzoną zgodnościa z oryginałem .

    nie rozumiem o co chodzi. Jezeli US wezwal do odpowiedzi ze wlasnej
    sprawie to zawsze mozna odmowic skladania wyjasnien. Nieuzasadniona
    odmowa jest karana grzywna. Lepiej odpowiedz złożyć ale w treści "jezeli
    w/w faktura została zaksięgowana i posiada mój podpis to transakcja
    miała miejsce. Niestety nie pamietam czego dotyczyła i w jakich
    okolicznościach miała miejsce - podobnych transakcji przeprowadzalem
    setki.".

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-26 03:33:35
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Została sporzadzona umowa dzierżawy ziemi
    na okres 10 lat od 2000 roku . Obecnie Własciciel ziemi
    w piśmie informuje ze zrywa umowę z dzierżawcą
    od sierpnia 2004 roku bez podania przyczyn .
    Dzierżawca nie wyraża zgody na przrwanie
    trwania umowy dzierżawy bez uzyskania rekompensaty za
    okres do końca umowy o dzierżawę tj 6 lat.
    Dzierżawca uprawia ziemie zgodnie ze sztuką rolniczą
    i co roku zbiera plony i uzyskuje dochody .
    Pismo wysłane przez właścieciela ziemi jest kserokopią
    bez uwierzytelnienia że jest zgodne z oryginałem .
    Czy na zwykłą kserokopię z niepotwierdzoną
    zgodnoscia z oryginałem należy odmówić
    ustosunkowania się do propozycji zerwania
    umowy o dalsze trwanie umowy o dzierżawę .