  • 1. Data: 2009-08-31 14:33:16
    Temat: Systemy informacji prawnej typu LEX
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Przeglądałem archiwum i o dziwo nigdy nie rozmawialiście o systemach
    informacji prawnej (Lex, Legalis itp.)
    Niestety firmy oferujące takie systemy nie podają na swoich stronach cen
    i ciężko dokonać porównania co się bardziej opłaca. Może ktoś z Was
    robił ostatnio tego typu rozeznanie i podzieli się wnioskami ?
    Na razie w firmie gdzie pracuję korzysta się z Lexa Gamma (Wolters
    Kluwer wersja sieciowa (płytka przychodzi na DVD) ale tylko jedna
    licencja więc trochę za mało). Niestety dokupienie kolejnych licencji
    okazało się niespodziewanie drogie (ok 70% ceny bazowej) i zastanawiam
    się czy nie ma jakiś tańszych rozwiązań przy porównywalnym poziomie
    merytorycznym ?

    Marek

  • 2. Data: 2009-09-01 18:41:10
    Temat: Re: Systemy informacji prawnej typu LEX
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    > Przeglądałem archiwum i o dziwo nigdy nie rozmawialiście o systemach

    hmmm... czyżby wszyscy korzystali wyłącznie z papierowych wydań
    Dziennika Ustaw ?

    EMPI

  • 3. Data: 2009-09-01 21:09:42
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    EMPI wyskrobał(a):
> [...]
    > okazało się niespodziewanie drogie (ok 70% ceny bazowej) i zastanawiam
    > się czy nie ma jakiś tańszych rozwiązań przy porównywalnym poziomie

    Korzystałem z Lexa, Legalisa, SIP Kwantum. Lex bije na głowę pozostałe pod
    względem funkcjonalności. Ma również sporo "własnych", nigdzie nie
    publikowanych orzeczeń sądów, a także bardzo wiele, więcej niż inne programy
    tez z piśmiennictwa czy nawet całych komentarzy i glos. SIP Kwantum też ma
    niektóre "swoje" orzeczenia sądowe i urzędowe. Pod względem prezentowanych
    aktów prawnych w zasadzie wszystkie programy oferują to samo.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-09-01 21:17:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 23:09, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> [...]
    > niektóre "swoje" orzeczenia sądowe i urzędowe. Pod względem prezentowanych
    > aktów prawnych w zasadzie wszystkie programy oferują to samo.

    Aye Lex jest najlepszy. Obecnie korzystam z Legalisa [taki system mi
    sie dostal;/] i szczerze mowiac nie moge go polecic. Gorsza obsluga,
    mniej zawartosci, slabe wyszukiwanie.

    Jedyna zaleta Legalisa - komentarze Becka.

    Najlepiej jak sie ma mozliwosci w firmie to miec i Lexa, i Legalisa, i
    Polonice ;)

  • 5. Data: 2009-09-02 05:54:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 31 Aug 2009 16:33:16 +0200, EMPI <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Niestety firmy oferujące takie systemy nie podają na swoich stronach cen
    >i ciężko dokonać porównania co się bardziej opłaca.
    http://lex.com.pl/cenniki/cennik_lex_2009.pdf
    http://www.sip.kwantum.gda.pl/index.php?akcja=cennik

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2009-09-02 06:50:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 14:17:09 -0700, BK napisał(a):

> [...]

    (...)

    > Aye Lex jest najlepszy.

    Pewnie korzystacie z normalnych, "stacjonarnych" wersji Leksa, która jak
    sądzę -- i mam nadzieję -- nie została poddana zmianom, jakie niedawno
    została poddana wersja online.
    Niestety, WK produkt, który był siermiężny, ale działał przyzwoicie
    ulepszył i unowocześnił -- to chyba jakiś Ajaks itd. -- teraz jest tra-gi-
    czny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-09-02 07:13:31
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > licencja więc trochę za mało). Niestety dokupienie kolejnych licencji
    > okazało się niespodziewanie drogie (ok 70% ceny bazowej)

    powiedz handlowcowi, że albo obniży Ci cenę na dodatkowe stanowisko, albo
    zrezygnujesz w ogóle z LEX'a i przejdziesz do konkurencji - to działa;-)

  • 8. Data: 2009-09-02 08:12:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 2, 8:50 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > Niestety, WK produkt, który był siermiężny, ale działał przyzwoicie
    > ulepszył i unowocześnił -- to chyba jakiś Ajaks itd. -- teraz jest tra-gi-

    A z on-line nigdy nie korzystalem. Z "grubego" lexa tez juz od
    jakiegos czasu nie [wiec nie wiem czy sie zmienil] - mam nadzieje, ze
    nie bo bede chcial kiedys do niego wrocic. Poki co od kilku miesiecy
    morduje sie z Legalisem.

  • 9. Data: 2009-09-19 17:10:06
    Od: makos <m...@g...com>

> [...]
    > jakiegos czasu nie [wiec nie wiem czy sie zmienil] - mam nadzieje, ze
    > nie bo bede chcial kiedys do niego wrocic. Poki co od kilku miesiecy

    a czemu "mordujesz " się z legalisem ? możesz dać opinię na temat tego
    programu?
    No i w kwestii informacji - ma być nowa wersja od 1 października !!!