  • 1. Data: 2009-08-31 12:15:29
    Temat: Dentysta zostawiłigłę
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Co może grozić prywatnemu dentyście za pozostawienie w zębie kawałka złamanej
    igły. Utajnił on to przez 2 tygodnie i
    dalej leczył.?

  • 2. Data: 2009-08-31 12:20:01
    Temat: Re: Dentysta zostawiłigłę
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał napisał(a):

    > Co może grozić prywatnemu dentyście za pozostawienie w zębie kawałka złamanej
    > igły. Utajnił on to przez 2 tygodnie i
    > dalej leczył.?

    Praktycznie nic bo procedura przewizuje takie cos jak ulamanie sie
    narzedzia w trakcie pierwszej czesci leczenia kanalowego. Zwykle potem
    pacjent musi za jej wyjecie (a to potrafi zrobic juz znacznie mniej
    dentystow, trzeba miec tez do tego odpowiedni sprzet) ekstra placic.
    Generalnie jedynym bledem jaki gosc popelnik to przeswietlenie *po*
    wykonaniu oczyszczenia kanalu. Mysle, ze za ten konkretny blad mozesz go
    probowac pozwac o koszty wszystkiego co bylo potem z tym zwiazane.

    j.

  • 3. Data: 2009-08-31 12:43:21
    Od: m...@g...pl

> [...]
    > wykonaniu oczyszczenia kanalu. Mysle, ze za ten konkretny blad mozesz go
    > probowac pozwac o koszty wszystkiego co bylo potem z tym zwiazane.

    A jakies konkretne przepisy mowia o tym ulamaniu narzedzia w trakcie pierwszej
    czesci leczenia kanalowego?

  • 4. Data: 2009-08-31 14:06:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    > A jakies konkretne przepisy mowia o tym ulamaniu narzedzia w trakcie
    > pierwszej czesci leczenia kanalowego?

    Przepisy? Chodzi o to, że łamanie się tego narzędzia jest niejako
    częścią całej procedury. Czasem takie narzędzie zostaje w środku i służy
    jako "wzmacniacz" konstrukcji odbudowującej kanał. Mam na myśli, że to,
    że narzędzie się złamie to nie jest błąd w sztuce taki jak np leczenie
    nie tego zębą.

    j.