  • 1. Data: 2009-08-31 14:44:46
    Temat: umowy na czas określony po 22 sierpnia
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Doczytałem właśnie, że w związku z ustaleniem pakietu antykryzysowego
    umowy na czas określony nie mogą przekroczyć okresu 24 miesięcy.

    Czy dotyczy to na pewno wszystkich umów na czas określony ?
    Nie mam możliwości zatrudnić pracownika na np. 3 lata na czas określony ?

    Niby ustawia antykryzysowa miała być lepsza dla pracodawcy. A tutaj mnie
    ogranicza ? Chyba, że czegoś nie rozumiem ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-08-31 16:33:02
    Temat: Re: umowy na czas określony po 22 sierpnia
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Sie, 16:44, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    > Niby ustawia antykryzysowa miała być lepsza dla pracodawcy. A tutaj mnie
    > ogranicza ? Chyba, że czegoś nie rozumiem ?

    Tylko ze teraz moze byc nieograniczona liczba umow na czas okreslony.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2009-08-31 16:37:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Rafal M pisze:

    > Tylko ze teraz moze byc nieograniczona liczba umow na czas okreslony.

    w sumie to pracownik dostanie po tyłku, bo mają umowę na 24 miesiące to
    może zapomnieć o kredycie (jak już sytuacja z kredytami wogóle wróci do
    normy)

    i pracodawca dostanie po tyłku, bo pakiet antykryzysowy chyba jest do
    2011 o ile dobrze doczytałem, czyli po tym 2011 to już chyba wróci po
    staremu, czyli nagle się okaże, że ktoś miał np. 3 umowy i właśnie ma 4
    a to już formalnie rzecz biorąc jak na czas nieokreślony ... ?

    Chyba, że źle interpretuję ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-08-31 18:11:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7gu89$m7f$1@inews.gazeta.pl crazy bejbi
    <t...@n...ma> pisze:

    > pakiet antykryzysowy chyba jest do 2011 o ile dobrze doczytałem, czyli po
    > tym 2011 to już chyba wróci po staremu,
    Może być z tym różnie, choć to tylko moje osobiste zdanie.
    Potem się będzie podnosić, że te rowiazania są dobre, że sie sprawdziły,
    pomogły wyjść z kryzysu to teraz będą dobrze służyć rozwojowi itp. I jakimiś
    tylnymi drzwiami, różnymi pomniejszymi aktami, po kawałku będzie się tworzyć
    furtki, obejścia. Przecież już raz podobnie było, zawieszono przepis o 2
    umowach okresowych choć wiedziano, że z chwilą wejścia do UE i tak on
    powróci. Kryzys to tylko szczęśliwa okazja.
    PO i spółka nie jest przecież ugrupowaniem reprezentującym interesy Polski
    tylko interesy pewnej grupy Polaków i tej grupie będą służyć.

    --
    Jotte