  • 11. Data: 2005-03-09 18:29:04
    Temat: Re: Swiadek wykroczenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:d0nd1u$jnj$3@news.onet.pl...
> [...]
    nie

    > jeszcze takich nie widziałem
    > przepis o adresach do wiadomości sądu też nie wszędzie się przyjął...

    Co do przyjęcia się przepisu, to masz rację. Ba, nie wszyscy policjanci
    wiedzą, że się zmienił. Teoretycznie danych nie powinno być.

    Co do akt, to sprecyzuj, których nie widziałeś. Przy kontrolnych w Policji
    będę się upierał. Co do formy przechowywania tego przez sąd, to już mniej,
    bo nigdy mnie realizacja tego w praktyce nie interesowała.

  • 12. Data: 2005-03-09 19:43:07
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > świadków. Do akt kontrolnych (podręczne dla sędziego bodaj to nazywają) nie

    Nie spotkałem się z czymś takim jak akta kontrolne czy podręczne w
    sądzie. Owszem są akta podręczne prokuratora, gdzie on może sobie bez
    rejestrowania tego wpinać wszystkie notatki na serwetkach robione w
    knajpie i dowolnie z nich wypinać. Ale ani regulamin wewnętrznego
    funkcjonowania sądów, ani instrukcja sądowa nie przewiduje takich akt w
    sądzie. Jedynie wóeczas, gdy akta przesyłane są do biegłemu czy do
    innego sądu to tworzy się akta zastępcze.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 13. Data: 2005-03-09 19:46:04
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    kam napisał(a):

    > jeszcze takich nie widziałem
    > przepis o adresach do wiadomości sądu też nie wszędzie się przyjął...

    załącznik do aktu oskarżenia z adresami też wszywany jest normalnie w
    akta, żeby oskarzony mógł sobie go przeczytać. :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 14. Data: 2005-03-09 20:55:07
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Co do akt, to sprecyzuj, których nie widziałeś. Przy kontrolnych w Policji
    > będę się upierał. Co do formy przechowywania tego przez sąd, to już mniej,
    > bo nigdy mnie realizacja tego w praktyce nie interesowała.

    w sądzie

    KG

  • 15. Data: 2005-03-09 20:56:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Otto Falkenstein napisał(a):
> [...]
    > knajpie i dowolnie z nich wypinać. Ale ani regulamin wewnętrznego
    > funkcjonowania sądów, ani instrukcja sądowa nie przewiduje takich akt w

    A szkoda, bo nie za bardzo widzę potrzebę żeby cała tworzona w
    postępowaniu makulatura znajdowała sie w aktach (nazwijmy je głównymi).

    KG

  • 16. Data: 2005-03-10 00:58:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > załącznik do aktu oskarżenia z adresami też wszywany jest normalnie w
    > akta, żeby oskarzony mógł sobie go przeczytać. :-)

    A teoretycznie nie powinien. Przecież przestaje mieć sens to całe
    zamieszanie z nieumieszczaniem tych danych w protokołach.

  • 17. Data: 2005-03-10 00:59:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Policji

    > w sądzie

    Czasem, jak musze do akt zajrzeć, to dostawałem coś, co nazywali aktami
    zastępczymi. Przyznam, ze nigdy mnie to interesowało głębiej, po co są
    tworzone.

  • 18. Data: 2005-03-10 08:01:47
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Czasem, jak musze do akt zajrzeć, to dostawałem coś, co nazywali aktami
    > zastępczymi. Przyznam, ze nigdy mnie to interesowało głębiej, po co są

    Do zastępczych tymczasowo wpina się to, co przychodzi do sądu w czasie
    gdy właściwe akta są dzie indziej - u biegłego, w sądzie odwołąwcztm itp.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 19. Data: 2005-03-10 20:46:54
    Od: "tester" <t...@w...pl>

    > A teoretycznie nie powinien. Przecież przestaje mieć sens to całe
    > zamieszanie z nieumieszczaniem tych danych w protokołach.

    To w koncu obwiniony moze poznac dane adresowe swiadka czy nie??

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-03-11 01:24:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To w koncu obwiniony moze poznac dane adresowe swiadka czy nie??

    Nie powinien, ale wychodzi na to, że faktycznie są na zwrotkach, więc może.
    O zwrotkach nie pomyślałem.