  • Data: 2005-10-14 05:08:31
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dimqti$ert$1@inews.gazeta.pl...

    > Drabina stoi! Następnym razem nie zauważysz nadjeżdżającego samochodu.
    > Ten, to dopiero potrafi się zlać z tłem.

    Robercie, szanuje zwykle twoje wypowiedzi - ale w tym wątku pieprzysz bez
    sensu.
    Wchodzac na ulice SPODZIEWASZ sie samochodów i rozgladasz sie czy nie jada.
    Chodzac po sklepie samoobslugowym NIE spodziewasz sie malo widocznych
    pulapek.

    Nawet na drodze, jak spotka cie cos niespodziewanego a malo widocznego:
    - nieoswietlony rowerzysta po ciemku
    - malo widoczna dziura, w która wpada samochód

    masz prawo domagac sie odszkodowania od winnego zaniedbania.

    Ludzie w sklepie maja prawo sie spodziewac, ze zarzadzajacy sklepem zapewnia
    im bezpieczenstwo. Dlatego w przypadku drabiny nalezy doprowadzic do
    odszkodowania. Nie tylko dla dobra poszkodowanego, lecz takze (na
    przyszlosc) lezy to w interesie sklepu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt