  • Data: 2005-10-14 03:39:53
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: gina <l...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hmmm, a ile dioptrii nosisz i czy wtedy miałeś okulary na nosie ;)

    Nie zwalaj winy na ofiare.

    Zapewnienie *minimum* bezpieczenstwa ciazy na sklepie, a nie na ofiarze.

    Ja, nie. W maekecie robie to co sklep chce: wybieram towar i porownuje
    ceny, a nie sprawdzam czy pomiedzy popaskami Allways na dolnej polce
    stoi 4 metrowa drabina. Czy to jest nienormalne?

    > Jedynym zajęciem jest wypatrywanie wroga... czy rozmowa z inną

    Ogolnie mowiac, tak. Z czego wynika teoria, ze klient *powinien* , ale
    nie ma prawnego *obowiazku* wypatrywania wroga w sklepie z podpaskami i
    konfiturami.

    > Można się spodziewać, że będzie nie tylko nieruchoma przeszkoda, ale
    > nawet całkiem ruchomy podobnie zagapiony jegomość/jejmość. Albo plączące
    > się pod nogami dziecko.
    >
    > Zasada prosta - tam, dokąd idziesz, tam kierujesz wzrok. Jak za
    > kierownicą ;)

    Oczywiscie! Tylko ze to nie zwalnia sklepu z obowiazku zapewnienia
    minimum bezpieczenstwa klientowi. W dodatku klient powinien, ale nie ma
    prawnego obowiazku,