  • Data: 2005-10-14 22:12:39
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:434f37ef$0$5416$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Robercie, szanuje zwykle twoje wypowiedzi - ale w tym wątku
    pieprzysz bez
    > sensu.
    > Wchodząc na ulice SPODZIEWASZ się samochodów i rozglądasz się czy
    nie jada.
    > Chodząc po sklepie samoobsługowym NIE spodziewasz się mało
    widocznych
    > pułapek.

    Ależ ja się z Tobą zgadzam. Jak w sklepie się wywrócisz na śliskiej
    podłodze, spadnie na Ciebie ledwo co potrącona drabina, pokaleczysz
    się o ostrą krawędź półki, to oczywista tu jest wina sklepu. Ale nie
    przeginaj, że mają obowiązek ogradzać normalnie stojącą w widocznym
    miejscu wielką drabinę. Jak nie zauważysz drabiny, to najpewniej nie
    zauważysz również jej ogrodzenia.

    > Nawet na drodze, jak spotka cię cos niespodziewanego a mało
    widocznego:
    > - nieoświetlony rowerzysta po ciemku
    > - mało widoczna dziura, w która wpada samochód
    > masz prawo domagać się odszkodowania od winnego zaniedbania.

    Też się zgadzam.

    > Ludzie w sklepie maja prawo się spodziewać, ze zarządzający sklepem
    zapewnia
    > im bezpieczeństwo. Dlatego w przypadku drabiny należy doprowadzić do
    > odszkodowania. Nie tylko dla dobra poszkodowanego, lecz także (na
    > przyszłość) leży to w interesie sklepu.

    Drabina nie jest niebezpiecznym przedmiotem.