  • 1. Data: 2017-12-21 21:40:58
    Temat: Strzępienie dokumentów.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Czytam na Wikipedii tekst dotyczący pamięci RDRAM:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rambus

    W akapicie "Rambus w sądach" natrafiłem na tekst:
    "Rambus został oskarżony o strzępienie kluczowych dokumentów
    poprzedzając przesłuchanie sądowe"

    Co oznacza w tym kontekście pojęcie "strzępienie dokumentów"?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-12-21 22:55:59
    Temat: Re: Strzępienie dokumentów.
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 Dec 2017 21:40:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość <p1h68r$49n$1@usenet.news.interia.pl>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :
> [...]
    >poprzedzając przesłuchanie sądowe"
    >
    >Co oznacza w tym kontekście pojęcie "strzępienie dokumentów"?

    Ktoś tak przetłumaczył frazę "shredding documents".

  • 3. Data: 2017-12-22 00:39:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 22:55, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 Dec 2017 21:40:58 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <p1h68r$49n$1@usenet.news.interia.pl>
    > od Adam <a...@p...onet.pl> :

    > Ktoś tak przetłumaczył frazę "shredding documents".

    No to geniusz jakiś tłumaczył :(

    Myślałem, że to jakieś zwrot z żargonu prawniczego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-12-22 09:26:18
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak na połknięcie zwrotki przed obliczem kasty?

    -----

  • 5. Data: 2017-12-22 21:11:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 09:26, ń pisze:
    > Jak na połknięcie zwrotki przed obliczem kasty?
    >

    > -----

    Nie rozumiem.

    --
    Pozdrawiam.