  • 1. Data: 2017-12-20 10:55:27
    Temat: "Zły" komornik pod choinką Mateusza Kijowskiego zostawi tylko marne 1_500 PLN z "wykwestowanych" 32_000?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja tam wierze że Mateusz Kijowski coś wymyśli ala firma na drugą żonę w
    której on tylko "pracuje za grosze" albo "ryczałtowe faktury".
    Dziennikarzom Super Ekspresu brakuje bardzo wiary w ojca Mateusza!

    Pomożecie Kijowskiemu prawnymi sugestiami? ;-)
    Pierwsza z brzegu sugestia: stypendium powinna dostać nowa żona.

    BTW Dlaczego ten [osobnik] nie załatwił sobie w sądzie zmniejszenia
    alimentów jak pewien polityk PiS gdy przestał być marszałkiem Sejmu?
    [ znacząco zmniejszone zarobki ]

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/komornik-zajmie
    -kase-dla-kijowskiego_1032943.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-12-20 10:57:32
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 10:55, A. Filip pisze:

    > BTW Dlaczego ten [osobnik] nie załatwił sobie w sądzie zmniejszenia
    > alimentów jak pewien polityk PiS gdy przestał być marszałkiem Sejmu?
    > [ znacząco zmniejszone zarobki ]

    Bo jego opcja nie jest u władzy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2017-12-20 11:10:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojtek <w...@o...pl> pisze:

    > Bo jego opcja nie jest u władzy.

    Ty sugerujesz/insynuujesz że sądy w RP3 alimenty tylko "władcom" obniżają?
    Czy sugerujesz też że "takie sądy" powinny pozostać niezmienne?

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dorn-z-kac
    zynskim-do-sadu-za-alimenty,89877.html

    --
    A. Filip