  • 1. Data: 2008-06-27 01:32:41
    Temat: Straż Miejska uprawnienia...
    Od: Marsjasz <d...@w...pl>

    Witam...
    tutaj pamietam ktos kiedys dal linka z prawami Strazy Miejskiej/Gminnej...
    zatrzymywanie samochodow legitymowanie itp...
    szukam w archiwum ale tego sie przewija ogromna ilosc...
    jakas konkretna strona potrzebna co moze straz a czego jej nie wolno...
    pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Marsjasz

  • 2. Data: 2008-06-27 06:02:11
    Temat: Re: Straż Miejska uprawnienia...
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1190.htm
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0779.htm

  • 3. Data: 2008-06-27 06:35:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Marsjasz wrote:

> [...]
    > szukam w archiwum ale tego sie przewija ogromna ilosc...
    > jakas konkretna strona potrzebna co moze straz a czego jej nie

    "Kamikazee" "wygrzebał" w googlach i wkleił w wątku:
    "niezatrzymanie sie do kontroli strazy miejskiej" z dn. 2008-05-07 20:24
    http://www.elblag.policja.gov.pl/?m=135&h=kontrola

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 4. Data: 2008-06-27 07:10:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1190.htm
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0779.htm

    To podstawa.
    Do tych ustaw należy dodać:
    http://64.233.183.104/search?q=cache:6GvWITFb1vIJ:ww
    w.krbrd.gov.pl/prawo/rozp_MSWiA_w_spr_kontroli_ruchu
    _drogowego%252030_12_2002.pdf+rozporz%C4%85dzenie+w+
    sprawie+kontroli+drogowej&hl=pl&ct=clnk&cd=3&gl=pl

    oraz

    http://www.strazmiejska.gda.pl/akty/czynnosci.html

  • 5. Data: 2008-06-27 09:54:58
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:

> [...]
    _drogowego%252030_12_2002.pdf+rozporz%C4%85dzenie+w+
    sprawie+kontroli+drogowej&hl=pl&ct=clnk&cd=3&gl=pl

    To akurat nijak się ma do SM. Mowa jest tylko o "policjancie" i nigdzie
    nie ma mowy o "kontrolującym"! (którym wówczas mógłby być SM)

    > http://www.strazmiejska.gda.pl/akty/czynnosci.html

    Tu także nie mogę znaleźć związku z ruchem drogowym.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Alkohol konserwuje wszystko, z wyjątkiem: tajemnic i honoru."

  • 6. Data: 2008-06-27 10:00:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> napisał
> [...]
    >
    > To akurat nijak się ma do SM. Mowa jest tylko o "policjancie" i nigdzie
    > nie ma mowy o "kontrolującym"! (którym wówczas mógłby być SM)

    Widać niedokładnie czytasz. Np. par. 13 lub 17....

    > Tu także nie mogę znaleźć związku z ruchem drogowym.

    Pytający nie ograniczał do ruchu drogowego, pytał też o legitymowanie.
    Zresztą podczas kontroli może wyniknąć co innego niż sama kontrola.

  • 7. Data: 2008-06-27 11:01:27
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
> [...]
    _drogowego%252030_12_2002.pdf+rozporz%C4%85dzenie+w+
    sprawie+kontroli+drogowej&hl=pl&ct=clnk&cd=3&gl=pl

    Fakt. ;-) Po prostu nie przewinąłem niżej tej strony.
    Widziałem tylko do § 3.7. Dalej było pusto to nie
    winąłem dalej sądząc, że to koniec strony. :)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,