  • 1. Data: 2008-06-26 15:44:20
    Temat: Podwyzka abonamentu.
    Od: anty-hinek <a...@w...pl>

    Witam.

    Lokalny operator telewizji kablowej przyslal pismo iz od sierpnia
    podwyzsza abonamen.
    Pismo przyszlo zwyklym listem i brak jest jakiegokolwiek podpisu,
    jedynie to:
    "Prezez, zarzadu firmy ......"
    Czy taka podwyzka jest wazna i zobowiazujaca mnie do wyzszych oplat, czy
    moge ja traktowac jako kawal, na przyklad konkurencji?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2008-06-26 16:12:03
    Temat: Re: Podwyzka abonamentu.
    Od: Marian <m...@a...pl>

    anty-hinek wrote:
> [...]
    > Czy taka podwyzka jest wazna i zobowiazujaca mnie do wyzszych oplat, czy
    > moge ja traktowac jako kawal, na przyklad konkurencji?

    A jak jest w regulaminie, ktory podpisales, zakladajac kablowke?

  • 3. Data: 2008-06-26 16:13:28
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marian wrote:

    > A jak jest w regulaminie, ktory podpisales, zakladajac kablowke?

    Chodzi mi o to czy jest tam cos w stylu: "wysokosc abonamentu okresla
    aktualny cennik (dostepny na stronie www............) a uslugodawca
    zobowiazuje sie z wyprzedzeniem (badz nie) informowac klientow o
    zmianach cennika (za posrednictwem stony www lub w inny sposob)."

  • 4. Data: 2008-06-26 16:19:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 17:44
    (autor anty-hinek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g40a8g$osp$1@node1.news.atman.pl>):

    > Lokalny operator telewizji kablowej przyslal pismo iz od sierpnia
    > podwyzsza abonamen.

    I też ci piszą, że muszą, bo chcą usunąć kilka kanałów? Bo mi tak piszą....

    ,,Wprowadziliśmy telefon i internet, to nic, że pan nie korzysta, ale cena
    wzrasta''. Ostatnio zaś przeszli samych siebie, bo napisali, że w celu
    zwiększenia oferty usuwają Euronews i jakieś włoskie coś. Coraz częściej
    zastanawiam się nad rezygnacją. Od 2 tygodni i tak nie oglądałem ani razu.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-06-26 16:43:41
    Od: anty-hinek <a...@w...pl>

> [...]
    > zobowiazuje sie z wyprzedzeniem (badz nie) informowac klientow o
    > zmianach cennika (za posrednictwem stony www lub w inny sposob)."

    Umowe gdzies zaposialem i nie mam jak sprawdzic w tej chwili, na pewno
    bylo cos takiego na umowie o internet, odrebna umowa z ta sama firma.
    Tylko nawet jezeli cos takiego jest, to czy ja mam obowiazek sledzenia
    tych zmian na ich stronie internetowej i jak czesto.
    Na chwile, obecna na stronie internetowej tej firmy nie ma mowy o
    podwyzce i ceny sa nadal stare, czy mam tam zaglac codzinnie?

  • 6. Data: 2008-06-26 16:48:51
    Od: anty-hinek <a...@w...pl>

> [...]
    > zastanawiam się nad rezygnacją. Od 2 tygodni i tak nie oglądałem ani razu.

    Podobno jakis tam kanal doszedl, ale za jeden kanal prawie 10-cio
    procentowa podwyzka to lekka przesada jak dla mnie.

  • 7. Data: 2008-06-26 18:07:07
    Od: Marian <m...@a...pl>

    anty-hinek wrote:

    > Umowe gdzies zaposialem i nie mam jak sprawdzic w tej chwili,

    To sprawdz, bo od tego jak si eumowiliscie zalezy czy jest dobrze, czy
    nie :)

> [...]
    > Tylko nawet jezeli cos takiego jest, to czy ja mam obowiazek sledzenia
    > tych zmian na ich stronie internetowej i jak czesto.

    Sledzic nie. Ale jesli w umowie zapisanop, ze wedle cennika, to znaczy,
    ze masz obowiazek placic wedle cennika. Jesli wiec robia ci uprzejmosc i
    informuja cie op tym dodatkowo uprzejmym listem to mysle, ze... no
    wlasnie, co ty myslisz?

    > Na chwile, obecna na stronie internetowej tej firmy nie ma mowy o
    > podwyzce i ceny sa nadal stare, czy mam tam zaglac codzinnie?

    Po co? Przeciez ci p[rzyslali uprzejmym listem informacje.

    Juz wiesz wiec.

  • 8. Data: 2008-06-26 19:43:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anty-hinek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Rzeczony operator nie ma po prostu w jaki sposób udowodnić, ze o zmianie
    abonamentu kogokolwiek powiadomił, a więc pismo spokojnie można uznać za
    niebyłe. Z ty, że na dłuższą metę to nic nie da, bo podejrzewam, że upomną
    się listem poleconym. Zyskasz różnicę za 1-2 miesiące i będziesz się z nimi
    handryczyć przez kolejnych kilka lat. Opłaci się? Ja podobny numer zrobiłem
    kilka lat temu, ale wyprowadzałem się z mieszkania i mi nie zależało. No i
    moi nawet listu nie przysłali, tylko podobno publikowali podwyżki na
    specjalnym kanale. Odpisałem im, ze go nie oglądałem, wiec nie wiedziałem i
    to sprawę ucięło.

  • 9. Data: 2008-06-26 21:14:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mi się bardzo podobaja niektóre przeceny we francowatych supermarketach:
    przekreslone stare 3,85 zł i napisane wielkimi
    kulfonami 3,99 zł ;-)
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-06-26 22:05:51
    Od: Marian <m...@a...pl>

    666 wrote:
    > Mi się bardzo podobaja niektóre przeceny we francowatych supermarketach:
    przekreslone stare 3,85 zł i napisane wielkimi
    > kulfonami 3,99 zł ;-)

    tak samo robia w sklepach firmowych, np. levisa, choc subtelniej:
    cena byla 190,
    robią nową cenę np. 250, kresla i obniozka na 199 ;)