  • 1. Data: 2003-01-02 20:38:08
    Temat: Stowarzyszenie
    Od: "Deffendi" <d...@a...net>

    Witam!
    Mam do was pytanie.
    W moim bloku skrzyknęliśmy się w kilka osób (5 lokali) i wykupiliśmy u
    providera łącze które współużytkujemy. Łącze zarejestrowaliśmy na jednego z
    nas a abonament dzielimy równo na wszystkich użytkowników.
    Wszystko to robimy na słowo honoru. Bez żadnych pisemnych umów, bez
    zakładania stowarzyszeń itp.
    Moje pytanie jest takie czy to co robimy powinniśmy jakoś zarejestrować i
    czy w związku z tym, że np. jeden z nas płaci abonament i zbiera od reszty
    składki urząd skarbowy może się do niego o coś przyczepić (np. że prowadzi
    działalność gospodarczą i nie płaci podatków).
    Co byście poradzili? Siedzieć cicho i olać sprawę (ze względu na znikomą
    szkodliwość społeczną czynu :) ) czy ewentualnie założyć stowarzyszenie i
    prowadzić wszystkie rozliczenia (ile to kosztuje?)

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-01-02 21:02:45
    Temat: Re: Stowarzyszenie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Deffendi" <d...@a...net> wrote in message
    > Witam!
    > Mam do was pytanie.
    > W moim bloku skrzyknęliśmy się w kilka osób (5 lokali) i wykupiliśmy u
    > providera łącze które współużytkujemy..............

    pierwsze pytanie brzmi, czy w ogóle provider pozwala na współużytkowanie
    łącza ?:))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-02 21:10:02
    Od: "Deffendi" <d...@a...net>

    No chyba niebardzo! :(

  • 4. Data: 2003-01-03 04:28:23
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Deffendi" <d...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > nas a abonament dzielimy równo na wszystkich użytkowników.
    > Wszystko to robimy na słowo honoru. Bez żadnych pisemnych umów, bez

    IMHO - spisac wszystko na pismie jako czyn spoleczny. Kto co robil, ze
    dzielicie
    kase na rowno i nikt z tego nie pobiera z tego zadnych oplat dla siebie itp.
    itd.
    W moim rodzinnym miescie znajomi zrobili wlasnie w ten sposob i nie ma
    problemu od 3 latek.

    Pozdrawiam
    Dan