  • 1. Data: 2003-01-02 18:48:35
    Temat: Jakie to prawo????????
    Od: w...@p...onet.pl

    W dn 21 listopada zostaje skazany za posiadanie pistoletu gazowego na 1,5 roku
    w zawieszeniu na trzy lata.W dzień Sylwestra otrzymuje wezwanie do stawienia
    się w więzieniu celem odbycia kary 1,5 roku więzienia.Co się dzieje???????

  • 2. Data: 2003-01-02 18:59:42
    Temat: Re: Jakie to prawo????????
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    stawienia
    > się w więzieniu celem odbycia kary 1,5 roku więzienia.Co się
    Moze to jakis inny wyrok o ktorym zapomniales ?
    :)

    Zartuje, pomylki sie zdarzaja - przeciez masz w garsci odpis ww. wyroku
    wiec chyba nie ma sie czym przejmowac ?

    Pozdrawiam,

    G.

    P.S. Rozumiem oburzenie.

  • 3. Data: 2003-01-02 19:02:36
    Od: w...@p...onet.pl

    > <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > 1,5 roku
    > stawienia
    > dzieje???????
    > Moze to jakis inny wyrok o ktorym zapomniales ?
    > :)
    >
    > Zartuje, pomylki sie zdarzaja - przeciez masz w garsci odpis ww. wyroku
    > wiec chyba nie ma sie czym przejmowac ?
    >

    > G.
    >
    > P.S. Rozumiem oburzenie.

    > Dziękuję.Nigdy nie byłem karany a sentencji wyroku nie otrzymałem.Wiem że sam
    powinienem o nią wystąpić ale zlekceważyłem to.

  • 4. Data: 2003-01-02 19:23:23
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Masz sie niestety czym przejmowac.
    Natychmiast gon do Sadu, wyjasnic pomylke ( o ile faktycznie bylo w
    zawieszeniu) Jesli otrzymales takie wezwanie calkiem mozliwe, ze w innych
    dokumentach tez nie ma wzmianki o zawieszeniu ( taka urzednicza
    przypadlosc - jeden blad pociaga nastepne )
    Na dzien dzisiejszy ( a wlasciwie nazajutrz po terminie stawiennictwa )
    jestes na straconej pozycji. Najgorszy przypadek - gorliwy dzielnicowy
    doprowadza Cie na komende, potem odwoza cie do miejsca odbycia kary.
    Teoretycznie nawet wprost z ulicy/domu/pracy. Zanim ktos sie dopatrzy bledu,
    sprawdz, potwierdzi, swoje odsiedzisz chocby na komendzie.

    Grzes

  • 5. Data: 2003-01-02 19:45:20
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Grzes
    >
    > Telefoniczna rozmowa z Wydziałem Wykonawczym spowodowała natychmiastowe
    osobiste na określoną godzinę wezwanie do ........Prezesa Sądu.I myśle że
    będzie to wyjaśniane tylko dlaczego tak wysoko.Po za tym po usłyszeniu swojego
    wyroku na sali sądowej nie mam żadnej możliwości sprawdzenia tego co pisze
    protokólantka/ takie mam odczucie acz nie konieczne to musi być zgodne z
    prawdą/.Jej pomyłka jest również możliwa i to w majestacie prawa.Po takim
    okresie bardzo wątpie aby sędzia ferujący wyrok pamiętał czy to było warunkowo
    zawieszone czy też nie.Pikanteri całej sprawie dodaje fakt iż powyższy wyrok
    sam sobie wybrałem z powodu małej szkodliwości czynu /tak przewiduje
    ustawodawca/.
    Rafał.

  • 6. Data: 2003-01-02 21:07:35
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    w...@p...onet.pl napisa_(a):
> [...]
    > okresie bardzo wątpie aby sędzia ferujący wyrok pamiętał czy to było warunkowo

    W protokole nie zapisuje się treści wyroku, jest on oddzielnym
    dokumentem sporządzonym przez sędziego.

    KG