  • Data: 2022-12-02 00:13:30
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-01-grudnia-2022 o 20:57, Robert Tomasik pisze:
    > Trudno mówić o ucieczce z miejsca spowodowania wypadku drogowego

    Może dziwny jestem ale ja nie spierdalałbym.

    Pomijając nawet względy etyczne. (w dzisiejszych czasach i tak to nic
    nie da a tylko pogorszy sprawę)

    Mówisz że nie spierdalał tylko się przemieszczał nawet kiedy ktoś 2 razy
    zajeżdża mu drogę i krzyczy że źle zrobił.

    To taki wyraz pogardy dla plebsu.

    Co mi tu będzie jakiś kmiot rozkazywał.

    Jeszcze raz obejrzałem

    Jest dwa pasy do skrętu w lewo oznaczone strzałkami. Codziennie jeżdżę w
    takich miejscach

    Tam nie było żadnego WYPRZEDZANIA.

    Skręcając ma się prawo zająć dowolny pas ale trzeba sprawdzać właśnie
    prawą stronę jak się chce zająć prawy pas bo pojazd z prawej strony ma
    pierwszeństwo

    Tak życie jest trudne.
    A jak trzeba zjechać na lewo gdzie są 4 pasy a za 100 m jest
    rozwidlenie? ;-) i większość chce na te 2 prawe? ;-)

    Widzisz tam Sthura nawet na trzeźwo? ;-)