  • 41. Data: 2005-12-17 15:52:33
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: "Fizzzi op.pl>" <<f...@...i.e.c.h.cespamuwieszcozrob.>

    > U?ytkownik "wisp1966" <w...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > bo masz mozg przezarte bredniami ktore szerza "moherowe berety" w
    > programach
    > typu rozmowy w toku. Mozesz podac badania ktore potwierdza ze to jest
    > brednia? Bo ja moge podactakie co powietdrdza ze to prawda. I nie
    > podawaj mi
    > opnini klientow monaru bo jezeli bym tak upadl jak ktorys z nich i
    > skonczyl
    > z strzykawka to tez bym wybral tlumaczenie w stylu "zapalilem marihuane i
    > tak sie dalej automatycznie potoczylo". Latwo wine zwalic na co innego.

    z reguly zaczyna sie od alkoholu, przynajmniej u mnie tak bylo najpierw
    alk, pozniej szlugi, pozniej zielsko a pozniej inne "dobrodziejstwa"

  • 42. Data: 2005-12-17 16:14:43
    Od: "Fizzzi op.pl>" <<f...@...i.e.c.h.cespamuwieszcozrob.>

    On Sat, 10 Dec 2005 18:21:01 +0100, Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl>
    wrote:

    > U?ytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:dnf1vk$4g2$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Po co mam udowadniaae rzeczy oczywiste?

    ja potrafie to udowodnic.
    Po odstawieniu marihuny, przy dlugotrwalym paleniu
    wystepuje syndrom abstynencyjny, organizmowi brakuje tego srodka.
    Pojawiaja sie lęki, adhedonia (nic nie cieszy), problemy ze snem, czlowiek
    staje sie drazliwy (nerwowy). Od razu zbijam twoje obiekcje jesli nie
    wiezysz ze takie objawy naprawde pojawiaja sie u ludzi ktorzy probuja
    rzucic ten nalog to zapytaj ludzi ktorzy sa uzaleznieni ale nie pala, lub
    terapeutow lub lekarzy ktorzy nasluchali sie opowiadan takich ludzi.
    Ja powiem Ci ze w przypadku prob odstawiania tego srodka zawsze takie
    objawy sie pojawialy (po jakims czasie przechodza samoistnie). Dlatego
    wlasnie juz nie pale, bo niechce znowu tego przezywac stanu. Wierzysz mi ?
    To jest wlasnie uzaleznienie fizyczne. Fizyczne bo marihuana dziala na
    mozg a mozg to jeden z organow ciala. Dzialajacy wedlug praw fizyki
    (neurobiologia). Upraszczajac mozg dziala wedlug praw fizyki tak
    skomplikowanych ze wiedza o mozgu to mieszanka biologia, chemia i fizyka
    (w mozgu wystepuja prawdziwe napiecie elektryczne). Wiec zaklocenie pracy
    tego organu w syndromie abstynencyjnym to dyskursywny fakt udowadniajacy
    stwierdznie ze marihuana uzaleznia fizycznie.

  • 43. Data: 2005-12-17 19:22:40
    Od: Kudłaciątko <c...@j...hosta.pisze.pl>

    Fizzzi napisał(a):
    > Potrzebuje pomocy.
    > Ostatnio udalo mi sie podjac prace, malo platna ale legalna.
    > Mam duzo dlugow (mandaty karne, PKP- na okolo 6tys ktorych nie place bo
    > nie mam za co, poprostu)i nie stac mnie na adwokata ani prawnika.
    > W prokuraturze przyznalem sie do winy. Co mam powiedziec w sadzie zeby
    > nie dostac kary albo zeby kara byla najmniej uciazliwa ?
    > Pomocy, z gory dziekuje.

    I DOBRZE CI TAK :)))))))))))))))))

  • 44. Data: 2005-12-17 21:28:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fizzzi op.pl> < wrote:

    > pol grama kosztuje 15zl srednio w polsce (przynajmniej w warszawie i
    > okolicach)

    Ile?

    To ja zostaję przy herbacie - tyle kosztuje 100g 'rasowego' suszu
    herbacianego ;)

    Co niestety czyni słuszną czyjąś uwagę - że skoro kogoś stać na to
    drogie gówno, to i na grzywnę kasę znajdzie.

  • 45. Data: 2005-12-17 22:56:48
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 17 Dec 2005 20:22:40 +0100, *Kudłaciątko*
    <news:do1ojv$ikp$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > I DOBRZE CI TAK :)))))))))))))))))

    Nie bądź taki podły. Chłopak staje na nogi, podjął pracę i napewno
    potrzebuje akceptacji w społeczeństwie.

    --
    Kaja

  • 46. Data: 2005-12-18 08:40:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Ponieważ internet jest za darmo Kaja napisa(a)ł:

    > Nie bądź taki podły. Chłopak staje na nogi, podjął pracę i napewno
    > potrzebuje akceptacji w społeczeństwie.

    Szczególnie wśród ziomali spode bloka ;-)

    --
    Olgierd
    JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 47. Data: 2005-12-18 14:37:55
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 18 Dec 2005 09:40:23 +0100, *Olgierd*
    <news:1v03zl4zqtxin$.dlg@olgierd.gov.pl> napisał(a):

    > Szczególnie wśród ziomali spode bloka ;-)

    Tępię takie coś, ale nie znamy tego chłopaka, więc dlaczego od razu takie
    skojarzenia?

    --
    Kaja

  • 48. Data: 2005-12-18 15:14:18
    Od: Fizzzi <f...@w...c.o.op.pl>

    On Sat, 17 Dec 2005 23:56:48 +0100, Kaja <k...@n...ma.wp.pl> wrote:

    > Nie bądź taki podły. Chłopak staje na nogi, podjął pracę i napewno
    > potrzebuje akceptacji w społeczeństwie.

    dzieki Kaja, milego wieczoru

  • 49. Data: 2005-12-19 12:40:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > objawy sie pojawialy (po jakims czasie przechodza samoistnie). Dlatego
    > wlasnie juz nie pale, bo niechce znowu tego przezywac stanu. Wierzysz mi ?

    nie, to jest wlasnie uzalezneinie psychicne, dokladnie takie jakie wystapi
    zarowno przy uzalezneiniu od komputera czy chocbyu od kawy,

    >Fizyczne bo marihuana dziala na mozg a mozg to jeden z organow ciala.

    jw.

    > Wiec zaklocenie pracy tego organu w syndromie abstynencyjnym to
    > dyskursywny fakt udowadniajacy stwierdznie ze marihuana uzaleznia
    > fizycznie.

    nie. Zobacz co sie dzieje z organizmem po wilokrotnym wzieciu heroiny
    wowczas zobaczysz czym jest uzelzneinie fizyczne organizmu.

    P.

  • 50. Data: 2005-12-19 12:41:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > z reguly zaczyna sie od alkoholu, przynajmniej u mnie tak bylo najpierw
    > alk, pozniej szlugi, pozniej zielsko a pozniej inne "dobrodziejstwa"

    i to ma byc dowod na to ze palac marihuane zaczyna cie ciagnac do heroiny?

    P.