  • 1. Data: 2004-08-18 12:21:16
    Temat: Sprzet zajety przez komornika - sprzedaz
    Od: <s...@W...gazeta.pl>

    Witajcie,

    pytanie jest takie: pewna osoba - właściciel firmy, która jest mi winna
    pieniądze - proponuje mi zamiast kasy sprzęt, który jest zajęty przez
    komornika.

    Jestem skłonny go wziąć i sprzedać, by odzyskać swoje pieniądze. Powstaje
    pytanie: jak załatwić to w taki sposób, aby ewentualna odpowiedzialność spadła
    na osobę, która sprzęt chce mi przekazać? Jakie papiery, itd.?

    --
    SG

  • 2. Data: 2004-08-18 13:13:16
    Temat: Re: Sprzet zajety przez komornika - sprzedaz
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jestem skłonny go wzi?ć i sprzedać, by odzyskać swoje pieni?dze. Powstaje
    > pytanie: jak załatwić to w taki sposób, aby ewentualna odpowiedzialno?ć spadła
    > na osobę, która sprzęt chce mi przekazać? Jakie papiery, itd.?

    Nic ci to nie da .... i jeszcze paserem zostaniesz ;-)

  • 3. Data: 2004-08-18 14:04:08
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    spadła
    > na osobę, która sprzęt chce mi przekazać? Jakie papiery, itd.?

    Jesli juz robic takie cos, to w ogole bez zadnych papierow. Po prostu wziac,
    sprzedac i tyle ten sprzet widziano. Jednoczesnie pewnie wlasciciel firmy
    bedzie chcial jakiegos potwierdzenia przez Ciebie, ze nie bedziesz dochodzil
    juz tych swoich roszczen. To napisz mu, ze z nich rezygnujesz (lepiej), albo
    ze zostaly uregulowane w gotowce (gorzej).

    marekz

  • 4. Data: 2004-08-18 15:36:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2004 16:04:08 +0200, MarekZ naskrobał(a):

> [...]
    > juz tych swoich roszczen. To napisz mu, ze z nich rezygnujesz (lepiej), albo
    > ze zostaly uregulowane w gotowce (gorzej).

    co to za znaczenie? jak dopiero po 3 latach wyjdzie z pierdla za sprzedaż
    zajętej ruchomości wiec wszystko i tak bedzie przedawnione :).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-18 20:40:12
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > co to za znaczenie? jak dopiero po 3 latach wyjdzie z pierdla za sprzedaż
    > zajętej ruchomości wiec wszystko i tak bedzie przedawnione :).

    A gdzie tam. Przeciez bogu ducha winnemu wlascicielowi firmy ukradli ten
    sprzet, nie ? :-)

    marekz