  • 1. Data: 2004-08-18 10:22:36
    Temat: Mieszkanie po rozwodzie
    Od: "Rogatka" <p...@p...fm>

    Witam
    A oto mój problem i związane z nim pytanie.

    Jestem po rozwodzie. Ex gdzieś wybył. Sprawy o podział majatku nie było.

    Chciałabym sprzedać to mieszkanie które stanowiło wspólność.
    Czy mogę je sprzedać sama, czy też muszę szukać swego byłego?
    pozdr. Rogatka

  • 2. Data: 2004-08-18 10:30:17
    Temat: Re: Mieszkanie po rozwodzie
    Od: "Rogatka" <p...@p...fm>

    Zapomniałam dopisać, że ex nie jest zameldowany.

    Pozdr.
    Rogatka

  • 3. Data: 2004-08-18 12:35:11
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Rogatka napisał(a), dnia 18-08-04 12:22 co następuje:

    > Chciałabym sprzedać to mieszkanie które stanowiło wspólność.
    > Czy mogę je sprzedać sama, czy też muszę szukać swego byłego?
    zła wiadomość :(
    bez swojego ex nie masz możliwości sprzedaży _Waszego_ wspólnego
    mieszkania ... to, że nie jest zameldowany nie zmienia faktu, że nadal
    jest współwłaścicielem mieszkania ...

    Radzisz

  • 4. Data: 2004-08-19 06:34:51
    Od: "Rogatka" <p...@p...fm>

> [...]
    > bez swojego ex nie masz możliwości sprzedaży _Waszego_ wspólnego
    > mieszkania ... to, że nie jest zameldowany nie zmienia faktu, że nadal

    To naprawdę zła wiadomość :(

    czyli pozostaje tylko szukać tego drania!

    ale dzięki za informację
    Rogatka
    pozdr.