  • 1. Data: 2004-08-18 11:48:38
    Temat: [PILNIE] czy od 1 maja LCD do biur obowiazkowo ??
    Od: "Radziu" <r...@a...ae.wroc.pl>

    mam pytanko gdzie mi sie obilo o uszy ze od 1 maja 2004 zestawy komputerowe
    do biur musza byc kupowane wylacznie z LCD, podobno chodzi o podnoszenie
    standardu na stanowiskach pracy i wyrownywanie tych standardow do tych ktore
    obowiazuja w UE czy ktos orientuje sie czy tak jest a jak tak to gdzie
    znajde jakas ustawe, rozporzadzenie etc ...

    pozdrawiam
    Radziu

  • 2. Data: 2004-08-18 11:58:08
    Temat: Re: [PILNIE] czy od 1 maja LCD do biur obowiazkowo ??
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/18/2004 1:48 PM, Radziu wrote:
> [...]
    > obowiazuja w UE czy ktos orientuje sie czy tak jest a jak tak to gdzie
    > znajde jakas ustawe, rozporzadzenie etc ...

    Jest to wymóg XII Dyrektywy (paragraf 22).
    Dyrektywa ta określa również marki samochodów służbowych dla
    przedstawicieli regionalnych, zamieszkałych w miejscowościach powyżej
    10000 mieszkańców, wymieniono w niej literalnie BMW i Daimler-Chrysler.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-08-18 12:02:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Radziu napisał:
> [...]
    > obowiazuja w UE czy ktos orientuje sie czy tak jest a jak tak to gdzie
    > znajde jakas ustawe, rozporzadzenie etc ...

    Ja tez chcę do biura LCDka!!!
    A kto funduje? ;-)

    ps. to i tak nie jest najbardziej kuriozalna z rzeczy które słyszałam w
    temacie "podobo Unia wymaga" a kupa ludzi w to wierzy (jak w kokosy
    które mozna zrobic oddając krew w Niemczech)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-08-18 13:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy wrote:

    > ps. to i tak nie jest najbardziej kuriozalna z rzeczy które słyszałam w
    > temacie "podobo Unia wymaga" a kupa ludzi w to wierzy (jak w kokosy
    > które mozna zrobic oddając krew w Niemczech)

    Wiesz, kluczem do sukcesu jest odpowiednia ilość tej krwi... Oczywiście
    tylko naiwniak oddaje własną.

    BP,NMSP ;->

  • 5. Data: 2004-08-19 14:02:17
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Radziu" <r...@a...ae.wroc.pl> napisał:

> [...]
    > tych standardow do tych ktore obowiazuja w UE czy ktos orientuje sie
    > czy tak jest a jak tak to gdzie znajde jakas ustawe, rozporzadzenie

    zaloze sie, ze to dotyczylo jakiej duzej firmy, typu: PZU, PKO, POCZTA,
    TPSA, zeby klienci zabulili za widzimisie administracyjne...

    --
    Psychik