  • 1. Data: 2004-06-23 18:08:54
    Temat: Sprzedaz darowanego autka
    Od: "Catcher" <n...@s...pl>

    Dostalem od rodzicow autko(darowizna). Jednak jestem nim srednio
    zainteresowany
    i wolalbym sprzedac to auto.W Urzedzie Skarbowym juz wszystko zalatwilem.
    Czy aby je sprzedac musze jeszcze jeszcze przerejestrowac na siebie ?

    Pozdrawiam
    Catcher

  • 2. Data: 2004-06-23 19:08:33
    Temat: Re: Sprzedaz darowanego autka
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Catcher" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wolalbym sprzedac to auto.W Urzedzie Skarbowym juz wszystko zalatwilem.
    > Czy aby je sprzedac musze jeszcze jeszcze przerejestrowac na siebie ?

    no pewnie. a jak ty to sobie wyobrażasz?

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-23 21:58:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no pewnie. a jak ty to sobie wyobrażasz?

    A czemu? Możesz podać podstawę prawną nakazującą owo przerejestrowanie, a
    jeszcze lepiej przepis karny mówiący, co należy sprawcy zrobić, jak tego
    ni będzie robił?

  • 4. Data: 2004-06-24 07:07:16
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze lepiej przepis karny mówiący, co należy sprawcy zrobić, jak tego

    tp pójdź i powiedz to panią z wydziału komunikacji:).....

  • 5. Data: 2004-06-24 10:24:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > tp pójdź i powiedz to panią z wydziału komunikacji:).....

    A to rzeczywiście powalająca na kolana podstawa prawna. :-))

    Nowy nabywca, który będzie chciał samochód kupić zaniesie komplet umów.
    Inna sprawa, że ja bym się wahał przed nabyciem samochodu od osoby, na
    którą nie jest zarejestrowany.