  • 1. Data: 2005-11-02 08:31:36
    Temat: Spóldzielnia.
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy spółdzielnia mieszlkaniowa ma prawo żadac odemnie i innych
    członków mojej rodziny zaświadczenia o zarobkach- otzrymałam nakaz z sądu o
    zapłacie zaległego czynszu ale złozyłam pismo do spółdzielni i oni twierdzą
    ze propozycja spłaty jest za mała .
    W zwiazku z tym mam pytanie jezeli ktoś oczywiście wie czy spółdzielnia
    mieszkaniowa ma prawo do zadania przedstawienia zaświadczenia o zarobkach ?
    Z góry dziekuje za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-11-02 08:53:04
    Temat: Re: Spóldzielnia.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ola napisał(a):
> [...]
    > mieszkaniowa ma prawo do zadania przedstawienia zaświadczenia o zarobkach ?

    Jako dłużnik powinieneś iść na współpracę, skoro chcesz zawrzeć ugodę
    (raty). Jeśli nie będziesz współpracował nie zgodzą się na raty i zajmą
    ci wynagrodzenie bez twojej łaski.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-11-03 12:22:25
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    ola wrote:
> [...]
    > zapłacie zaległego czynszu ale złozyłam pismo do spółdzielni i oni twierdzą
    Żądać nie może, tylko chyba pomyliło ci się, kto jest w opresji.
    Spółdzielnia nie musi iść z tobą na żadne układy. Jeśli nie chcesz by
    komornik zapukał do twych drzwi, to doceń dobrą wolę wierzyciela.
    Fonon