  • 1. Data: 2005-06-06 15:43:26
    Temat: Specyfikacja używanych w administracji programów.
    Od: Paweł Rozynek <p...@w...pl>

    Jestem zainteresowany (praca magisterska) specyfikacją oprogramowania,
    które jakiś czas temu stworzone zostało przez Pixel, a miało służyć do
    liczenia głosów wyborców.

    Czy ogłaszając przetarg na tego typu oprogramowanie udostępnia się
    opinii publicznej specyfikację i gdzie ewentualnie można ją znaleźć?

    --
    Paweł Rozynek

  • 2. Data: 2005-06-06 16:07:42
    Od: Paweł Rozynek <p...@w...pl>

    > Sprawdzałeś tu:
    >
    > http://www.pkw.gov.pl/index.jsp?place=Menu2&news_cat
    _id=32&layout=1

    Sprawdzałem. Generalnie nie chodzi mi o to kto wygrał, czy kto w
    przetargu startował, a o szczegółową specyfikację wymagań (taką od
    strony technicznej - studiuję informatykę a nie prawo). Bo jeśli jest
    obowiązek ujawniania, a ja nie mogę jej znaleźć, to oznacza, że
    uzasadniony będzie mój mail do PKW z prośbą o jej ujawnienie.

    Dziekuję za odpowiedź.

    --
    Paweł Rozynek

  • 3. Data: 2005-06-06 16:20:58
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Paweł Rozynek <p...@w...pl> naskrobał/a w

    > Czy ogłaszając przetarg na tego typu oprogramowanie udostępnia się
    > opinii publicznej specyfikację i gdzie ewentualnie można ją znaleźć?

> [...]

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niech jasna strona Mocy sie od nas odczepi!

  • 4. Data: 2005-06-06 16:41:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Sprawdzałem. Generalnie nie chodzi mi o to kto wygrał, czy kto w
    > przetargu startował, a o szczegółową specyfikację wymagań (taką od
    > strony technicznej

    W ty tu:

    http://www.pkw.gov.pl/katalog/2597.html

    jest napisane, że trzeba się do nich zgłosić po SIWZ.