  • 1. Data: 2005-06-06 14:11:28
    Temat: Proces nastolatka o groźby przez Gadu-Gadu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Proces 18-latka oskarżonego o wielokrotne grożenie koledze za pośrednictwem
    komunikatora internetowego Gadu-Gadu rozpoczął się w Sądzie Rejonowym w
    Kielcach. Oskarżony przyznał się do zarzutów. To pierwsza tego typu sprawa w
    kieleckim sądzie

    wiecej http://info.onet.pl/1108929,11,item.html

    HaNkA

  • 2. Data: 2005-06-06 15:20:32
    Temat: Re: Proces nastolatka o groźby przez Gadu-Gadu
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > wiecej http://info.onet.pl/1108929,11,item.html

    ciekawe, ze ludzie potrafia sie tak dac zastaszyc i nie wierza, ze jest
    jakies polskie prawo, ktore moze im pomoc zalatwic sprawe od reki...
    600zł...

  • 3. Data: 2005-06-06 16:00:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d81lr7$14i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Rejonowym w Kielcach. Oskarżony przyznał się do zarzutów. To pierwsza tego

    najlepesze sa te komentarze, juz wiem co niektorzy maja na myusli
    przywolujac
    komentarze na onecie :-)

    P.