  • 1. Data: 2005-06-06 16:40:53
    Temat: mieszkanie
    Od: "EW" <e...@w...gazeta.pl>

    pomocy, prawnicy !!! moja mama dostała wezwanie do sądu, a pozwał ją adm w
    związku z niezapłaconym czynszem. co oni mogą jej zrobić ? (mama ma 71 lat).
    czy sąd może dać jej szansę uregulowania długu, czy ją wyrzuci z mieszkania
    ?

  • 2. Data: 2005-06-06 16:57:01
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

    Użytkownik "EW" <e...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lat).
    > czy sąd może dać jej szansę uregulowania długu, czy ją wyrzuci z

    Piszesz o szansy uregulowania długu wiec nie powinno byc wiekszych
    problemów.
    Niech mama zapłaci co sie nalezy administracji i pewnie będzie po sprawie.
    Ami

  • 3. Data: 2005-06-06 17:20:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    EW wrote:
> [...]
    > czy sąd może dać jej szansę uregulowania długu, czy ją wyrzuci z mieszkania

    ile jest winna i jak dlugo?
    ma jakas emeryture?
    jakie to jest mieszkanie ? wlasnosciowe ? , komunalne?
    z mieszkania sie tak szybko nie wyrzuca.
    skoro administracja oddala sprawe do sadu, to znaczy, ze sie po dobroci
    dogdac nie mogla.
    to ze administracja sprawe wygra to raczej oczywiste, jezeli dostanie
    wyrok to po prostu wsiadzie na emeryture, oczywiscie nie cala, bo pewna
    czesc podlega ochronie, aczkolwiek troche to uszczupli dochody.
    Radze sie szybko dogadywac z administracja, bo pozyczenie pieniedzy
    gdziekolwiek bedzie tansze niz sciaganie tego przez komornika.

  • 4. Data: 2005-06-14 19:49:39
    Od: fv <f...@c...com>

    witek claimed:
    > Radze sie szybko dogadywac z administracja, bo pozyczenie pieniedzy
    > gdziekolwiek bedzie tansze niz sciaganie tego przez komornika.

    Słuchaj, w tym kraju można być komuś winnym kilka milionów, nie
    zapłacić i mogą skoczyć a Ty mówisz, że kilka zł trzeba zwrócić?

    Proces potrwa dosyć długo, potem przyjdzie komornik (nie będzie
    bardzo chętny bo nie ma kogo złupić) i wtedy można stary manewr, czyli
    "starsza Pani wyraża dobrą wolę, płacąc 5zł/mc". I co zrobią?

    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper