eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpaprana usługa - gdzie szukać pomocy? › Re: Spaprana us?uga - gdzie szuka? pomocy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.ne
    t!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!f
    dc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer
    .am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: m...@s...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spaprana us?uga - gdzie szuka? pomocy?
    Date: Fri, 20 May 2022 10:37:00 +0200
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <u...@4...com>
    <628749bf$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.7/32.534
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 176.109.166.250
    X-Trace: 1653035785 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 469 176.109.166.250:65047
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2219
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:825260
    [ ukryj nagłówki ]

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 20 May 2022 09:56:46 +0200
    is the real date, Robert Tomasik <r...@g...pl> has
    written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >W dniu 20.05.2022 o 09:23, m...@s...com pisze:
    >> I tu pytanie: czy to koniec? Jakie są regulacje odnośnie takich
    >> sytuacji? Czy jest jakaś instytucja do której mogę się zwrócić o
    >> pomoc?
    >
    >Są rzecznicy konsumenta. Można iść z tym do sądu. Ale problem może być
    >dowodowy. Wykonane tydzień wcześniej zdjęcie jest dowodem na to, że
    >tydzień wcześniej rozdarcia nie było. Nie mam zielonego pojęcia, jak
    >udowodnić, że powstało w trakcie naprawy.

    Mam zdjęcia tyłów głośników z wieczora przed oddaniem do serwisu.
    Na koszu uszkodzonego głośnika są resztki kleju, którego nie ma na
    zdjęciu. Poza tym w razie jakichkolwiek wątpliwości serwis miał do
    mnie zadzwonić, czego nie zrobił.

    > Oczywiście można by podnieść,
    >że jeżeli rozdarcie było widoczne, to serwis powinien na to zwrócić
    >uwagę w chwili przyjęcia głośnika. Zaznaczyć to w kwicie. Ale jeśli to
    >nie są jakieś szczególnie drogie kolumny, to dałbym spokój.

    50-letnie Bose... Fakt, żadne kultowe, ale swoją wartość mają. Przede
    wszystkim irytuje mnie że nie ma żadnego realnego bata na bezczelnego
    brakoroba.

    Dziękuję i pozdrawiam :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1