  • Data: 2022-05-20 09:56:46
    Temat: Re: Spaprana us?uga - gdzie szukaae pomocy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2022 o 09:23, m...@s...com pisze:
    > I tu pytanie: czy to koniec? Jakie są regulacje odnośnie takich
    > sytuacji? Czy jest jakaś instytucja do której mogę się zwrócić o
    > pomoc?

    Są rzecznicy konsumenta. Można iść z tym do sądu. Ale problem może być
    dowodowy. Wykonane tydzień wcześniej zdjęcie jest dowodem na to, że
    tydzień wcześniej rozdarcia nie było. Nie mam zielonego pojęcia, jak
    udowodnić, że powstało w trakcie naprawy. Oczywiście można by podnieść,
    że jeżeli rozdarcie było widoczne, to serwis powinien na to zwrócić
    uwagę w chwili przyjęcia głośnika. Zaznaczyć to w kwicie. Ale jeśli to
    nie są jakieś szczególnie drogie kolumny, to dałbym spokój.

    --
    Robert Tomasik