  • Data: 2022-05-24 12:16:38
    Temat: Re: Spaprana us?uga - gdzie szuka? pomocy?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 21 May 2022 23:16:21 +0200
    is the real date, n...@o...pl has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Opinie na google -- mało pocieszające, ale zawsze coś.
    >Jeszcze namów innych, bo ocenili twoją opinię jako przydatną :)

    Mało efektywne, tym bardziej że dowiedziałem się że sklep nie robi
    tego sam tylko dają jakiemuś dłubaczowi... a sklep w necie jest
    nieobecny. Czyli jak wyżej - nie ma realnego bata.