  • 21. Data: 2007-01-20 14:34:17
    Temat: Re: Software OEM
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "akala" <a...@a...com> wrote in message
    news:6b58ylt9s0ho.bqnbctjhn8q0$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 19 Jan 2007 23:15:08 +0100, Piotr M. napisał(a):

    > wersje OEM możesz kupić bez żadnego sprzętu - nie wiem czy jest tak już z
    > "vistą"

    Z Vistą dla ogółu, to dopiero będzie w Polsce 30 stycznia.
    --
    Maluch

  • 22. Data: 2007-01-20 14:40:35
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 01:29:03 +0100, akanid napisał(a):

    > czy mozesz wskazac podstawe prawną do tego? z góry dziękuję.

    a po co ci tu podstawa prawna spróbuj OEM raz zainstalowanego instalować na
    innym sprzęcie, a wtedy kogo będziesz pytał o prawną Podstawę możesz sobie
    co najwyżej powieść. Kupując wersję OEM godzisz się na warunki umowy i po
    zawodach. To tak jak byś kupił samochód z lakierem zwykłym a szukał byś
    podstawy prawnej dlaczego ten samochód nie ma lakieru metalik.

    akala

  • 23. Data: 2007-01-20 15:19:11
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    FunkNetz napisał(a):
    > Problem tylko w tym ze Windows Vista nie jest jeszcze sprzedawany !
    >
    > To co jest w sieci to wersje dla Betatesterow "Not for Resale"

    1 grudnia 2006 kupiłem Windows XP Home i w pudełku z nośnikiem i
    dokumentacją jest "Formularz uprawniający do uaktualnienia systemu
    Windoms Vista Home Basic lub Windows Vista Home Premium". A na pudełku
    nalepione jest uzupełnienie licencji producenta systemu. No to jak to
    jestz tym Vist-ą?

    Ryszard M-ski

  • 24. Data: 2007-01-20 15:25:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ryszard M-ski napisał(a):

> [...]
    > Windoms Vista Home Basic lub Windows Vista Home Premium". A na pudełku
    > nalepione jest uzupełnienie licencji producenta systemu. No to jak to

    Kupiles XP z kuponem/talonem uprawniajacym do aktualizacji do Visty za
    10 EUR (jak dobrze pamietam to koszty manipulacyjne) - aktualizacje na
    podstawie tego kuponu bedziesz mogl zrobic potym jak juz pojawi sie w
    sprzedazy Vista (premiera zapowiadana jest na 30.01) a przed 30 marca
    (jak pamietam). Natomiast Visty jako takiej w sprzedazy, w Europie,
    jeszcze nie ma. btw. Nie pisze o tym na tym kartonie? ;P

    j.

  • 25. Data: 2007-01-20 16:06:30
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    januszek napisał(a):

> [...]
    > (jak pamietam). Natomiast Visty jako takiej w sprzedazy, w Europie,
    > jeszcze nie ma. btw. Nie pisze o tym na tym kartonie? ;P

    Pisze tylko, że oferta dostępna dla osób, które w okresie od 26
    października 2006 do 15 marca 2007 zakupią komputer ze wstępnie
    zainstalowanym oryginalnym systemem Windows XP Home Edition. I jeszcze
    to: Szacowana cena detaliczna; Windows Vista Home Basic: 49 USD; Windows
    Vista Home Premium; 79 USD.

    Ryszard M-ski

  • 26. Data: 2007-01-20 16:12:08
    Od: "m" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M." <d...@C...gmail.com> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich!
    >
    > Znalazłem jedną aukcje na Allegro na której ktoś sprzedaje Viste OEM z
    > taką klauzurą:
    Nie wiem czy już ktoś zwrócił Ci na to uwagę ale czy ta Vista to Vista ??
    jakaś wersja testowa którą możńa było gratis pobrać z sieci ? Bo czy tak
    naprawde Viste mozńa już kupic ?