  • 1. Data: 2007-01-19 21:04:40
    Temat: Prawo bankowe - karta kredytowa, adres dla korespondencji
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Klient składa wniosek o karte kredytową, przedkłada zaświadczenie z zakładu
    pracy, we wniosku wpisuje adres zameldowania i wskazuje adres dla
    korespondencji: skrytka pocztowa w urzedzie pocztowym.
    Analityk banku zasłaniając się prawem bankowym, twierdzi, że nie mogą
    wysyłać korespondencji na adres skrytki, przyciśnięty aby wskazał artykuł
    czy inny zapis w ustawie czy rozporządzeniu, okazuje zmieszanie i nie
    potrafi wskazać żadnego takiego przepisu, więc twierdzi że takie są
    wewnętrzne procedury banku, których także nie potrafi wskazać, ani
    logicznie uzasadnić, dlaczego nie chcą wysyłac korespondencji do skrytki ?

    Wie wiem wiem... w czasach kiedy co piąty sklep to apteka, a co dziesiąty
    lokal to bank... iśc do innego banku, ale to nie o to chodzi, nie w tym
    problem.
    Owszem, można napisać do centrali banku przedstawiając sytuację, ale ktoś
    ma może pomysł, dlaczego tak jest. Co to skrytka to gorszy adres ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 2. Data: 2007-01-19 21:52:02
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Klient składa wniosek o karte kredytową, [...]
    > dlaczego nie chcą wysyłac korespondencji do skrytki ?
    >
    > Wie wiem wiem... w czasach kiedy co piąty sklep to apteka, a co dziesiąty
    > lokal to bank... iśc do innego banku,

    Albo wskazać przy zawieraniu umowy jakiś inny adres do korespondencji, a
    następnego dnia poinformować o jego zmianie.