  • 1. Data: 2007-01-19 21:29:34
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie, ze w klatce schodowej (blok
    jest b. duzy i jest tylko jedna klatka) bedzie portier a wejscie do
    klatki schodowej bedzie tylko na karte chipowa. ilosc kart
    chipowych/mieszkanie = ilosc zameldowanych osob.
    do mnie do domu przychodzi siostra, posiedziec sobie na internecie - ma
    klucze, wszystko jest ok. tylko teraz nie moze w ogole wejsc do klatki,
    bo nie przysluguje jej karta. prezes sm absolutnie nie wyraza zgody na
    wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do
    kogo i po co idzie i portier ja wpusci.
    pytanie: jakie paragrafy lamie sm?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-19 23:35:20
    Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    o`rety napisał(a):

    > chipowych/mieszkanie = ilosc zameldowanych osob.

    A skad wiedza ile jest zameldowanych osob? Nie jest przypadkiem tak ze
    ilosc kart = ilosc zgloszonych mieszkajacych osob? U mnie za kazdym
    razem, kiedy ktos roznosi rozliczenie pyta sie ile osob zamieszkuje w
    lokalu i wpisuja na liste a pozniej na podstawie tego nastepne
    rozliczenie jest rozliczane

    Jacek

  • 3. Data: 2007-01-20 02:30:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "o`rety" <o`rety@pl.pl> wrote in message
> [...]
    > wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    > jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do kogo

    zamelduj siostre tymczasowo na tydzien
    Wez karte i niech sie ida bujac.