  • 11. Data: 2008-03-21 23:07:19
    Temat: Re: Śmierć najemcy lokalu komunalnego.
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Jacek Cis, znany niektórym jako 666 pisze:
    > Jesli jesteście ubodzy, poszukajcie bezpłatnej porady, zwykle w każdej gminie sa
    jakies punkty pomocy.
    > Jesli nie jestescie ubodzy, nie głosujcie więcej na PO, bo w pajdokracji nie będzie
    Was stać na mafijne stawki
    > prawników.
    > JaC

    Oto wypowiedź nie pasująca do tematu i pozbawiona uzasadnienia, ale
    pokazująca, jak działacz przetwarza wątek w agitacje polityczną

  • 12. Data: 2008-03-22 10:03:46
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 23:46, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    jakies punkty pomocy.
    > Jesli nie jestescie ubodzy, nie głosujcie więcej na PO, bo w pajdokracji nie będzie

    Dzięki za odpowiedź, ale nie chodzi mi o to czy mnie będzie stać, czy
    nie. Nigdy nie miałem do czynienia z prawnikami, dlatego się pytam ile
    biorą za takie sprawy. To czy jestem ubogi, czy bogaty, czy jesteśmy
    statystyczną polską rodziną nie ma tu nic do znaczenia.

    SlaVa

  • 13. Data: 2008-03-22 10:08:37
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 00:07, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:
    > Jacek Cis, znany niektórym jako 666 pisze:
    >

    > Oto wypowiedź nie pasująca do tematu i pozbawiona uzasadnienia, ale
    > pokazująca, jak działacz przetwarza wątek w agitacje polityczną

    Roman a Twoja odpowiedź pasująca do tematu?? ;)
    Nie zwracam uwagi na agitację polityczną, tylko oczekuję jakiejś
    konkretnej odpowiedzi. Ale coś widzę, że każdy tutaj mówi tylko swoje
    i ciągłe kłótnie. W prawie każdym wątku jakiś offtop.
    Czy nie możecie pogadać sobie na prv? Jak nie podoba się wam jakaś
    wypowiedź, to czemu nie zignorujecie jej, tylko dodajecie swoje?

    SlaVa