  • 1. Data: 2008-03-16 21:19:53
    Temat: ZSMP - co to za twór?
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Rada Krajowa Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej - Warszawa, Smolna 40
    (http://www.krkzsmp.home.pl/) - co to jest za twór? Jaką to ma osobowość prawną?
    W jakim rejestrze można go szukać?

    Czy można to-to pozwać?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2008-03-16 21:21:38
    Temat: Re: ZSMP - co to za twór?
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Funkcyjny wrote:

    > Rada Krajowa Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej - Warszawa, Smolna 40
> [...]

    A za co chcesz pozwać?

    P.

  • 3. Data: 2008-03-16 21:26:44
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    > A za co chcesz pozwać?

    Za niezapłaconą fakturę.

  • 4. Data: 2008-03-16 21:40:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Funkcyjny" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rada Krajowa Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej - Warszawa,
> [...]

    Stowarzyszenie. Dość stare. Funkcjonuje kilkadziesiąt lat, choć przed
    pozwaniem upewnił bym się, czy jeszcze działa.

  • 5. Data: 2008-03-16 21:48:29
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Funkcyjny" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stowarzyszenie. Dość stare. Funkcjonuje kilkadziesiąt lat, choć przed
    > pozwaniem upewnił bym się, czy jeszcze działa.

    W internetowej wersji KRS udało mi się go teraz znaleźć, do rejestru
    stowarzyszeń zostało wpisane w 2001r.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2008-03-16 21:51:14
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Funkcyjny" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rada Krajowa Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej - Warszawa,
> [...]

    Najlepiej spytać niejakiego Jaskiernię i Szmajdzińskiego. Oleksy,
    Kwaśniewski, Miller, też powinni coś wiedzieć.

  • 7. Data: 2008-03-16 22:04:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W internetowej wersji KRS udało mi się go teraz znaleźć, do rejestru
    > stowarzyszeń zostało wpisane w 2001r.

    Ale to chyba w związku z jakimiś zmianami. ZSMP z takim samym logo było
    organizacją młodzieżową działającą przez wiele lat. Ostatnie informacje o
    jego działalności mam gdzieś z początków lat 90-tych. O ile się orientuję,
    to przestało to działać gdzieś w połowie lat 90-tych. W każdym razie
    wówczas padły struktury w moim wojewódzkim mieście.

    Teraz z tego co widzę, to głównie jakieś biuro turystyczne jest, a nie
    stowarzyszenie. Sądzę, że działają na gruzach tamtej - w swoim czasie dość
    prężnie działającej - organizacji. Pewnie pozostał majątek. Choć zdziwiło
    mnie to, że jeszcze działa.

  • 8. Data: 2008-03-16 22:15:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej spytać niejakiego Jaskiernię i Szmajdzińskiego. Oleksy,
    > Kwaśniewski, Miller, też powinni coś wiedzieć.

    Chyba nie ich czasy. Oni raczej chyba należeć by mogli do ZMP lub ZMS. Ale
    nie pamiętam kiedy się te organizacje połączyły. W każdym razie chyba
    lepiej szukać w KRS-ie. Pewniejsze dane.

  • 9. Data: 2008-03-16 22:34:34
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie ich czasy.

    Owszem ich. Pierwsi dwaj byli przewodniczącymi.

    > Oni raczej chyba należeć by mogli do ZMP lub ZMS. Ale nie pamiętam kiedy
    > się te organizacje połączyły.

    Nigdy. ZSMP powstalo z ZMS i drobnicy w roku wpisania przewodniej roli
    Związku Radzieckiego do konstytucji PRL.

    > W każdym razie chyba lepiej szukać w KRS-ie. Pewniejsze dane.
    Hehe, w Wikipedii wśród działaczy ZSMP jest wymieniona taka młodzieżówka
    socjalistyczna jak Joanna Senyszyn. Też powiesz, ze to nie jej czasy, a
    jednak...

  • 10. Data: 2008-03-17 01:30:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nigdy. ZSMP powstalo z ZMS i drobnicy w roku wpisania przewodniej roli
    > Związku Radzieckiego do konstytucji PRL.

    1976 rok?