  • 1. Data: 2008-03-16 20:56:51
    Temat: Jaka licencja na oprogramowanie?
    Od: m...@w...pl

    Witam! Zastanawia mnie kwestia licencji oprogramowania w komputerze
    wykorzystywanym do celów osobistych i komercyjnych. Jaką licencje
    należy kupować np. w przypadku programów antywirusowych?

  • 2. Data: 2008-03-16 21:30:57
    Temat: Re: Jaka licencja na oprogramowanie?
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    Przewaznie licencja komercyjna umozliwia tez uzywanie niekomercyjne, wiec
    sprawa chyba oczywista. W druga strone tak nie ma.

    --
    marqss

  • 3. Data: 2008-03-17 23:23:12
    Od: ioo <b...@i...prv.-wytnijsmieci-.pl>

    MarekN wrote:

    > Przewaznie licencja komercyjna umozliwia tez uzywanie niekomercyjne, wiec
    > sprawa chyba oczywista. W druga strone tak nie ma.

    albo wybierz program, w ktorym wykorzystanie komputera nie ma znaczenia :)

    --
    pozdro,
    bm.