  • 1. Data: 2008-03-16 20:58:46
    Temat: odrzucenie reklamcji - co dalej moge zrobic?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witam

    Walcze z Orange, od blisko roku z powodu smsów reklamowych które domnie
    wysyłają a ja prosze zeby przestali. raz nawet przyznali mi racje i
    dostałem odszkodowanie. Teraz jednak ( sprawa podobna- nie identyczna)
    juz niechcą. odmówili - napisali ze wszystko jest OK, i tak juz bedzie.
    Wiąże mnie umowa wiec nie moge sie przeniesc..

    Wiem ze moge sprawe skierowac do sądu, jednak mam pewne obawy, ze jak
    juz dojdzie co do czego, wyprą sie ze takich smsów nie wysyłają. Wiem ze
    wszyscy prepaidowcy je dostają, ale to moze byc mało przekonywujące.
    przed sądem liczą sie niezbite dowody, a niewiem czy sms jest
    wystarczajaco niezbity :)

    JEdnak w zwiazku z tym ze poszkodowanyc mogą byc miliony(ale nie wnosza
    sprzeciwu) to moze jest jakas organizacja (uke? ochrona konsumenta)
    która mogął by sie zajac sprawa?

    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2008-03-16 21:24:04
    Temat: Re: odrzucenie reklamcji - co dalej moge zrobic?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > JEdnak w zwiazku z tym ze poszkodowanyc mogą byc miliony(ale nie wnosza
    > sprzeciwu) to moze jest jakas organizacja (uke? ochrona konsumenta)

    po pierwszym telefonie do BOK, smsy przestały przychodzić

  • 3. Data: 2008-03-16 22:01:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2008 21:58:46 +0100, ToMasz napisał(a):

    > JEdnak w zwiazku z tym ze poszkodowanyc mogą byc miliony(ale nie wnosza
    > sprzeciwu) to moze jest jakas organizacja (uke? ochrona konsumenta)
    > która mogął by sie zajac sprawa?

    Jaką konkretnie szkodę ponosisz dostając te smsy? Pytam poważnie.

    Do mnie nie przychodzą, ale zamiast wojować - zadzwoniłem do BOK i
    poprosiłem aby nie przysyłali.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2008-03-17 07:59:16
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Dawno zrezygnowałem z tej sieci na rzecz innej - i przez ten czas nie
    narzekam jest lepiej niż w Orange

  • 5. Data: 2008-03-17 20:46:28
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    scream pisze:

    > Jaką konkretnie szkodę ponosisz dostając te smsy? Pytam poważnie.
    >
    > Do mnie nie przychodzą, ale zamiast wojować - zadzwoniłem do BOK i
    > poprosiłem aby nie przysyłali.

    a ja pisłąem w sumie 5 pism, z potwierdzenie odbioru. SMSy dalej
    przychodzą. szkoda... a jaka jest szkoda z tytułu przekoroczenia
    prędkosci o 30 km/h jak tego nikt nie widzi? zadna!
    Prawo zabrania wysyłania smsów z reklamami 1 na rok i 100 dziennie, wiec
    nie należy ich wysyłac i koniec

    A tak naprawde, jest pewen obiekt strzeżony, "alarmem" który zamiast
    wyc, wysyła smsa. wiec dostaje smsy na TEN telefon, od alarmu, i od
    ORange. Wiecej od orange.. :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2008-03-18 19:42:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    ToMasz napisał(a) :

    > a ja pisłąem w sumie 5 pism, z potwierdzenie odbioru. SMSy dalej
    > przychodzą.

    Za dużo wydałeś już na korespondencję. Ja tylko wymieniłem kilka
    maili z BOK Plusa, który twierdził, że nic nie może. Napisałem im
    co im zrobię, jak nie przestaną :-) Poszukaj w archiwum.
    Musisz być absolutnie pewny, że nie wyrażałeś zgody na spam, ani
    że rodzaj umowy nie przewiduje spamowania. Wtedy jeden mail i w
    przypadku braku reakcji - prokurator.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B