  • 251. Data: 2013-07-09 22:52:44
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości

    > Odkręcona jest OK dla recyclingowców.

    A tu nagle okazuje sie zupelnie cos innego.

    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,133386,14244027,
    Firmy_przetwarzajace_odpady__Mycie_smieci_nie_ma_sen
    su.html

    "Lepiej też pozostawić na butelkach nakrętki, o ile nie zbieramy ich na
    cele charytatywne. Podobnie jak z etykietami, mają większą wartość dla
    firmy recyklingowej, gdy są od razu na butelce i można je fachowo
    odciąć, niż kiedy giną pomiędzy innymi odpadami. "

  • 252. Data: 2013-07-10 01:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > dla firmy recyklingowej, gdy są od razu na butelce i można je fachowo
    > odciąć, niż kiedy giną pomiędzy innymi odpadami. "

    Suma sumarum wyjdzie z tego jakas jedolita wersja. Ogladałem relacje z
    sortowni BYS w Warszawie i ci kazali odkrecac.
    O mysiu od pcozątku mówiłem, ze to absurd i nie warto tego robić.
    Dzieki za info.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 253. Data: 2013-07-10 06:47:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > sortowni BYS w Warszawie i ci kazali odkrecac.
    > O mysiu od pcozątku mówiłem, ze to absurd i nie warto tego robić.

    Za to z wielu miejscowowsci moge ci pozbierac ulotki, w ktorych wrecz
    groza, ze za nieoplukane opakowania beda naliczac oplaty jak za
    niesegregowane.

    Ciagle przyzywczajeni jestesmy do gospodarki sterowanej centralnie.
    Jak sie dalo mozlwiosc podjecia decyzji na poziomie gminy to wyszlo co
    wyszlo.
    Gminy totoalnie nie potrafia rzadzic i uprawiaja wolnoamerykanke.