  • 51. Data: 2005-04-17 06:35:02
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: "Whistler" <s...@o...pl>

    > Sedzia ma taka mozliwość i powinien to zrobic. Najwidoczniej nie miał ku
    > temu powodów.

    Czy uwazasz, ze sedziowie nie sa czasami skorumpowani?
    Moze nie byli, nie sa i nie beda?
    Jak czytam Twoje posty, to mam wrazenie ze jestes mlodym, zawzietym
    prokuratorem, ktory niezaleznie od prawdy stara sie miec zawsze racje.
    Lubisz kogos?

    Pzdrw

  • 52. Data: 2005-04-17 06:55:42
    Temat: Re: Skorumpowany sedzia - co robia?
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    no bo termin biegnie od daty doreczenia ci postanowienia przez komornika,
    choc faktycznie takie rozumowanie, gdy juz wczesniej sie o tym dowiedziales,
    traci zbytnim formalizmem

    konrad

  • 53. Data: 2005-04-17 08:57:12
    Od: k...@a...pl

    Nie wiem, czy wiesz, ale SO wydaje nie tylko wyroki, ale także decyzje
    administracyjne. Jak nie wiesz, zapytaj w dziale administracyjnym.
    Pozdr.

  • 54. Data: 2005-04-17 08:57:53
    Od: k...@a...pl

    Bingo!

  • 55. Data: 2005-04-17 09:06:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heming h...@w...gazeta.pl ...

    > Chyba nie dosc doklanie wczytales sie w to co napisal Falkenstein.
    > Slusznie zauwazyl, ze sadu sie MYLA (wszak sady tworza ludzie), ale od
    > tego masz srodki zaskarzenia, aby takie pomylki korygowac! Wierz mi,
    > ze jak sprawa przejdzie przez 2 instancje zwykle i do tego trafi w
    > drodze kasacji do Sadu Najwyzszego to ryzyko pomylki jest znikome.

    chce wierzyc ze tak jest...
    boje sie tylko ze tych 3 instancji to pacjent czasami moze nie przezyc :(

    "_")
    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

  • 56. Data: 2005-04-17 09:15:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    k...@a...pl napisał(a):
    > Nie wiem, czy wiesz, ale SO wydaje nie tylko wyroki, ale także decyzje
    > administracyjne. Jak nie wiesz, zapytaj w dziale administracyjnym.

    na pewno Sąd Okręgowy wydaje decyzję?

    KG

  • 57. Data: 2005-04-17 10:10:46
    Od: k...@a...pl

    A co?

  • 58. Data: 2005-04-17 10:30:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    k...@a...pl napisał(a):
    > A co?

    nic, czepiam się szczegółów

    KG

  • 59. Data: 2005-04-17 11:46:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> popełnił 17 kwi 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:17042005.14A01172@budzik61.poznan.pl:

    > Użytkownik Otto Falkenstein f...@g...pl ...

    > [...]
    > wiesz jak jest ze statystyka? Jak jedna zona zdradza meza 4 razy w
    > tygodniu a inna jest mezowi wierna to statystycznie obie puszczaja sie
    > 2 razyw tygodniu.
    Bzzz!
    Statystyka nie mówi, że obie 2/tydz.,
    statystyka mówi, że _statystyczna_ żona 2/tydzień.

    I już na podstawie powyższego przykładu widzisz,
    że średnia=2 nie występuje wcale w badanej populacji.

    A jaki z tego wniosek?
    Statystyka to nauka wymagająca pewnej dozy myślenia abstrakcyjnego
    - właściwość raczej _wyższych_ naczelnych
    i co inteligentniejszych gęsi.
    Tak, MSPANC, i to złośliwie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 60. Data: 2005-04-17 11:54:18
    Od: bus <b...@s...com>

    wytnij_to wrote:
    > rybciu, wiessz ze ryby głosu nie mają?
    > zwłaszcza te które strasznie obrażają ludzi.
    > Otto, coby o nim nie mowic daje konkretne i spójne odpowiedzi.

    Jakie spojne? To mlody prokurator ktoremu woda sodowa uderzyla do mozgu.

    > Jak
    > wykazuje moje (nikłe - 1 raz na sali) i mojej rodziny doświadczenia z
    > władzą sądowniczą ma rację.
    > A więc mniej buraczenia się, więcej konkretów zwłaszcza ew. udział
    > procentowy nieuczciwych przedsawicieli tego zawodu do całości.
    > pozdr, lisu

    Jeden skorumpowany sedzia moze narobic wiecej bigosu niz tysiac durnych
    sedziow.