-
1. Data: 2013-04-11 15:36:12
Temat: Re: Sklep wziÄ Ĺ pieniÄ dze i nie wysĹaĹ to waru
Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>
Sprawę udało się wyjaśnić, Klient otrzyma zwrot pieniędzy za to zamówienie.
Opóźnienie wynikało z błędu w naszym systemie, za który przepraszamy.
--
Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?