  • 351. Data: 2008-01-12 18:42:06
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4788c26b$1@news.home.net.pl...

    > Nawet idiota moze miec sklep w naszym kraju. Nawet idiota moze stworzyc
    > regulamin w ktorym bedzie zakazywac oddychania. Ale nawet idiota,
    > prowadzacy sklep, nie ma prawa, innemu idocie, wejsc do sklepu z aparatem
    > fotograficznym (w koncu to idiota) i zakupic jakis towar, ktory jest
    > wystawiony na widok publiczny.

    Ale to tylko twoje, idioty zdanie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 352. Data: 2008-01-12 18:45:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znam ja na pamiec. PoRD nie obowiazuje na terenie supermarketu.

    A nie ostrzegałem przed dyskusją z idiotami???
    Teraz 24 h zajmie mu znalezienie art.1 PoRD ;))
    A i po tym terminie przyczepi się do skrótu.
    Taki to już lawa-przygłup jest.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 353. Data: 2008-01-12 18:53:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 18:21:23 +0100, castrol napisał(a):

    > Jak to nie? Ja chce kupic towar a ty mi odmawiasz i wzywasz policje?

    Sesja fotograficzna to nie kupowanie towaru. Nie kombinuj.

    --
    KRZYZAK

  • 354. Data: 2008-01-12 18:56:41
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Sesja fotograficzna to nie kupowanie towaru.

    ile zdjec zrobionych komórką tosesja fotograficzna?

    tylko odpowidaj precyzyjnei.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 355. Data: 2008-01-12 19:01:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 19:15:57 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Bo nie. Po prostu - bo nie.

    Regulaminy nie obowiazuja, bo tupnales nozka?
    No to musze Cie zmartwic - obowiazuja i maja moc prawna.

    P.S.
    Pomijajac aspekty prawne, to czy mama Cie nie nauczyla, ze kultura wymaga
    dostosowac sie do regol gospodarza?
    Uwazasz sie za liberala, a ta dyskusja jasno pokazuje, ze tylko tak Ci sie
    wydaje. Takie pojecia jak poszanowanie cudzej wlasnosci i swoboda
    zawierania umow sa Ci njwyrazniej obce...

    --
    KRZYZAK

  • 356. Data: 2008-01-12 19:02:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mis Puchatek pisze:
    > Ale ochroniarz nei beknie za odmowe sprzedazy, ochroniarz beknie za
    > przekroczenie uprawnien i naruszenie nietykalnosci cielesnej.

    skąd przypuszczenie, że działania pracownika ochrony będą polegać
    nielegalnym na stosowaniu przymusu i siły fizycznej?

    KG

  • 357. Data: 2008-01-12 19:02:16
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Ale to tylko twoje, idioty zdanie.

    Czyli wracamy do punktu wyjscia, gdzie twierdzisz ze idiota z aparatem w
    kieszeni nie ma prawa wejsc do sklepu?

    Jacek

  • 358. Data: 2008-01-12 19:03:34
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > skąd przypuszczenie, że działania pracownika ochrony będą polegać
    > nielegalnym na stosowaniu przymusu i siły fizycznej?

    skad przypuszczenie, ze beda legalne? :)

    Mis Puchaty

  • 359. Data: 2008-01-12 19:04:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus pisze:

    > Załóżmy, że jest pusty (bardzo specjalistyczny;) i z szerokimi "alejkami".

    Cóż, jeśli będzie specjalistyczny - specjalnie stworzony do poruszania
    się po nim rowerem - to inna sprawa. Podobnie jak po normalnym zakładzie
    pracy rowerem nie pojeździsz, ale np. w niektórych wielkich halach
    produkcyjnych niektórych fabryk samochodów to norma.

  • 360. Data: 2008-01-12 19:04:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Sesja fotograficzna to nie kupowanie towaru. Nie kombinuj.

    Ty kombinujesz.
    Po raz kolejny pytam. W jaki sposob chcesz wyegzekwowac swoj zakaz
    zapisany w regulaminie? W jaki sposob bedziesz miec pewnosc ze ktos
    zrobil jakiekolwiek zdjecie i zlamal Twoj bzdurny regulamin?

    Poszukaj w archiwum lepiej bo juz miala miejsce taka sytuacja. Andrzej
    Lawa wlasnie zostal zatrzymany przez ochroniarzy, ktorzy twierdzili ze
    nie moze robic zdjec. Zostala wezwana policja, ktora przyznala racje
    Andrzejowi, ktory twierdzil ze nie ma zakazu robienia zdjec.

    Poszukaj jak to sie skonczylo, albo zapytaj Andrzeja, moze Ci powie.

    Jacek