  • 341. Data: 2008-01-12 18:14:12
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:fmaco8$3g5$1@news.dialog.net.pl...
    >> Niby prawda...
    >> Ale czy fotografowanie jest używaniem?
    >

    > Tak.

    NApisales juz setke postow, w zadnym tego nie uzasadniles.

    Wniosek: bredzisz.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 342. Data: 2008-01-12 18:14:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    I w dodatku honoru, nie masz: przecież sam mi dałeś plonka, a teraz
    czytasz co piszę ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 343. Data: 2008-01-12 18:15:57
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Bo?

    Bo nie. Po prostu - bo nie.

    > A po co mam sie awanturowac? Nakazuje fotografujcemu, zeby opuscil lokal.

    No dobrze. Tyle mozesz ;)

    Mis Puchaty

  • 344. Data: 2008-01-12 18:17:12
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:

    > A od kiedy to podwladnemu wolno wykonywac polecenia, ktore prowadza do
    > zlamania prawa?

    zrozum że nie jest bez znaczenie, że w tym artykule nie jest 'kto
    odmawia sprzedaży'
    takiego wykroczenia może dopuścić się tylko taka osoba fizyczna, która
    spełnia wszystkie zawarte w przepisie kryteria
    ochroniarz nią nie jest, bez względu na to czyje polecenia wykonuje
    zrozumcie wreszcie, że prawo to nie jeden przepis, a normy

    KG

  • 345. Data: 2008-01-12 18:20:14
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > ROTFL

    > Brednie.

    Nie no ostateczni emozna.Zalozmy ze w 10 osob z aparatami, lampami,
    kamerami, mikrofonami wpadamy do sklepu i zaczynamy krecic i cykac foty
    ;) A do tego głośno bekamy, puszczamy bąki, zamawiamy pizze.

    No to wtedy moze by si edało ;)

    Mis Puchaty

  • 346. Data: 2008-01-12 18:22:33
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > ochroniarz nią nie jest, bez względu na to czyje polecenia wykonuje
    > zrozumcie wreszcie, że prawo to nie jeden przepis, a normy

    Ale ochroniarz nei beknie za odmowe sprzedazy, ochroniarz beknie za
    przekroczenie uprawnien i naruszenie nietykalnosci cielesnej.

    zrozumze, ze prawo to nie jeden przepis.

    Mis Puchaty

  • 347. Data: 2008-01-12 18:31:27
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał > nie mozna
    nie wpuscic do sklepu jąkały, głuchego, człowiaka > co rozmawia z
    przedmiotami i człowieka co słyszy glosy,
    > człowieka z białą laską, człowieka co słucha muzyki, człowieka co trzyma
    > aparat, człowieka z wlaczonym aparatem ;)
    A mnie nie wpuścili do sklepu mięsnego z psem wilczurem na smyczy. I jeszcze
    pokazywali na napis na drzwiach: zakaz wprowadzania psów. Też nie mieli
    prawa ?

    Zipi

  • 348. Data: 2008-01-12 18:35:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam pisze:

> [...]
    > ochroniarz nią nie jest, bez względu na to czyje polecenia wykonuje
    > zrozumcie wreszcie, że prawo to nie jeden przepis, a normy

    Ja jestem otwarty na wszelka wiedze, ale nonsensem wydaje mi sie aby
    sprzedawca, mogl sie posluzyc kimkolwiek w celu: nie wpuszczania do
    sklepu czarnych, odmawiania sprzedazy, wyrzucania na zbity pysk itp itd.
    Ciekawa po prostu jest Twoja teoria i tyle.

    Jacek

  • 349. Data: 2008-01-12 18:36:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > BUACHACHACHACHACHACHACHACHA :)

    Arek ?? Tyś to głupku?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 350. Data: 2008-01-12 18:41:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości

    > A mnie nie wpuścili do sklepu mięsnego z psem wilczurem na smyczy. I
    > jeszcze pokazywali na napis na drzwiach: zakaz wprowadzania psów. Też nie
    > mieli prawa ?

    Wabi się Puchatek??

    --
    Pzdr