  • 1. Data: 2003-02-13 14:34:31
    Temat: Skladanie komputerow a PKD i inne - zakladanie DG
    Od: e...@b...pl

    Witam. Jestem na poziomie deklarowania zakresu mojej dzialalnosci i mam kilka
    pytan:

    1. Czy jesli chcialbym skladac komputery i sprzedawac je jako zestawy to musze
    miec zgloszona dzialalnosc jako
    - 30.02.Z Produkcja komputerow i innych urzadzen do przetwarzania informacji,
    a ich sprzedaz
    - 52.48.A Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów oraz
    sprzętu telekomunikacyjnego?

    Czy moze kompletowanie, czyli skladanie komputerow nie podlega jako produkcja?

    2. Czy np. wymiana czesci komputerowej w uszkodzonym komputerze to jest juz
    naprawa i podlega pod kolejny PKD (72.50.Z)?

    3. Czy jesli podstawiam sprzet zastepczy (sprzet komputerowy) to jest to juz
    wynajem?

    4. Czy np. archiwizacja danych z programu handlowego klienta podlega pod
    obsluge baz danych, czy moze jako przetwarzanie danych?

    5. Czy sprzedaz czesci komputerowych i oprogramowania podchodzi pod kod z
    punktu pierwszego, czyli 52.48.A?

    6. Czym sie rozni sprzedaz hurtowa od detalicznej - oczywiscie chodzi mi o
    aspekt prawny, czyli jesli mam zgloszona sprzedaz detaliczna to nie moge
    sprzedac wiecej niz iles sztuk produktu na jednej fakturze?

    Mysle, ze to na razie tyle.
    Pozdrawiam, SP

  • 2. Data: 2003-02-13 14:53:24
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości

    zadeklaruj wszystko i juz,
    jak bedziesz kiedys chcial cos dodac to Ci 50zl skasuja :)