  • 1. Data: 2003-02-13 13:58:55
    Temat: pozyczka i zyrant
    Od: "Bogdan" <b...@g...pl>

    Mam mały problem ..
    Moja matka brała kredyt w znanej wszystkim firmie BEST 4 lata temu ..Wtedy
    żyrantem tej pozyczki bylem ja i moj ojciec .. Wszyscy byli pewni ze raty sa
    płacone na biezaco . W miedzy czasie moja mama zmarła czyli rok czasu temu
    ..
    Dwa dni temu przyszlo do mnie pismo ze mam obowiazek splaty w ciagu 7 dni
    4000 zł z tytulu jako ze jestem zyrantem ..
    Okazało sie ze mama splacila tylko kilka rat ..
    Czy bank nie miał obowiazku powiadomienia zyrantow ze dlug rosnie i sa
    liczone odstetki karne . Niby skad ja mialem o tym wiedziec w koncu to 4
    lata